VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Afgelopen woensdag weer met de Calmato gevlogen voor de tweede keer, en meteen mijn zoontje van zes les gegeven aan de kabel. Maar wat viel dat tegen zeg! Het is enorm inspannend om zo intensief bezig te zijn, veel lastiger dan zelf vliegen. Maar goed, het verliep vlekkeloos, mede vanwege het veilig op grote hoogte vliegen. Martijn heeft inmiddels al twee rondjes zonder ingreep kunnen vliegen....hoe lang nog voordat hij zelfstandig vliegt???? Ben benieuwd!

Wesley nog hartelijk bedankt voor je MX-12 35Mhz leerling-zender! Zal binnenkort wat taarten bakken :-)

nee geen geintje helaas .wroetsporen waren overduidelijk aanwezig (ingang veld rechtdoor naar de oostkant aan het eind ).Maar het bestuur is al op de hoogte .

geen zwijnen maar mischien een biggetje of een kraai of een slechte piloot
ik denk dat ik het al weet . dat mens op de bezem

maar in elk geval geen varkens

Gelukkig is het niks erger geworden en zijn de beesten weggebleven .

Wel was het gezellig druk op het veld ,dat ik meer geouweneeld heb dan gevlogen .
Eigenlijk wilde ik vroeger naar huis ,maar totaal de tijd niet in de gaten gehouden ..

André hartelijk dank voor de verrukkelijke taart! Volgende keer zal ik even wat meenemen :-)

Ah ja, daarom kwam de MAC niet helemaal op, had ook zo`n heerlijk stuk gebak gekregen :thumbsup:

wilde varkens

opa weet raad

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, bedankt voor het (eigengemaakte!) gebak Benno. De Citroen-kwarktaart was echt super! Erg leuk dat je er weer bij bent, en niet alleen vanwege het gebak ;)

Ja, het smaakte weer heerlijk! :-) Helaas ben ik zo dom geweest om de vuilniszak, die ik had meegenomen voor de vieze bordjes en vorkjes, te laten hangen. Hopelijk heeft iemand anders hem meegenomen of in de vliegkist gelegd. Excuses daarvoor :oops:

Back