VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Is er morgen eind vd ochtend of in de middag iemand met een sleper die mijn Ka-8 kan
9en wil) trekken? 3,5m en 4,2kg.

er was vrijwel niemand vanmiddag.
het waaide ook erg hard, toen ik hier thuis was leek het wel mee te vallen maar nu snap ik ook waarom er niemand was.
ook niet gevlogen, er was iemand die ik van gezicht ken maar even zijn naam kwijt.
nog even mee staan praten en toen allebij maar weer vertrokken.

vliegfan was er ook.

Laatst bewerkt:
OOOOH en de woensdag komt al weer dichter bij! JETTUUUH!
Neee, he, niet weer............ :nooo: ..................... ;-)

Ik MOET ook die Extra meenemen en vliegen, de klant wacht met smart op foto`s, denk dat ik die er dus ook maar "ingooi" morgen.

Ben alweer aan het nadenken over hoe de lijn moet staan ;)

Zie jullie vanavond :yes:

Ai ai ai je maakt me in de war van rechts naar links :confused:

Als hij vanavond niet goed staat is het jou schuld ;)

Ben alweer aan het nadenken over hoe de lijn moet staan ;)

Zie jullie vanavond :yes:

Je zet toch wel de lijn goed neer he? :)
Ik hoop vanavond mijn Raven na lange tijd en veel gepruts weer te vliegen en crosswind landingen ben ik niet zo geweldig in ;)

Laatst bewerkt:
Jaap moet maar eens mode 1 gaan vliegen, dan zullen we hem eens croos wind te leren landen ;-)

Maar maakt mij niet heel veel uit hoor, al vindt de jet crosswind ook niet heel lekker tijdens de start, maar dat komt omdat ik niet direct kan corrigeren hiervoor met rudder.

Denk toch dat het niet heel hard zal waaien vanavond, ik ga dus nog steeds voor zon in de rug ;-)

Zie jullie straks.

O ja, die rare Onno komt toch wel.

Fraggy , voor koekjes doe ik een hoop :yes:;)

Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.. :)

Jaap moet maar eens mode 1 gaan vliegen, dan zullen we hem eens croos wind te leren landen ;-)
Mode 1? Toch maar niet!

Denk toch dat het niet heel hard zal waaien vanavond, ik ga dus nog steeds voor zon in de rug ;-)
Dat is dus over het lange deel van de baan landen. Daar kan ik het misschien wel mee. ;)

O ja, die rare Onno komt toch wel.
Goed zo!

Laatst bewerkt:
Kzal vandaag is voor Piet Paulusma spelen.

Er is eerst nog veel bewolking en in het noorden en noordoosten nog hier en daar regen. Van het zuidwesten uit trekken opklaringen het land binnen. Vanmiddag schijnt de zon af en toe en de middagtemperatuur ligt tussen 16 graden aan de westkust en 20 graden in het zuiden. De wind is zwak tot matig uit westelijke richtingen en draait in de avond naar zuidwest. Aan de zuidwestkust neemt de wind dan toe naar vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6 Bft.

Oant moarn!

Back