VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Hoi Klaasje .

Ik heb nog een antennedraad liggen, van 98cm
Mag je zo op komen halen .
Kan je morgen weer vliegen.

Gr Gijs

Ha Gijsje, :p
Da's helemaal mooi.
Morgenavond vliegen wordt toch niet wat waarschijnlijk, maar kan ik er wel even om komen. PB je adres maar even. :D

:yes:
Iets meer info zou erg helpen bijv. type heli en zender en of je lid bent van de VZG/ELC.
Mischa

Hoi Mischa,

Ik heb een KDS 450C (RTF), met een KDS zender. Ben geen lid, maar heb wel interesse om lid te worden van een club.
Ben ooit eens begonnen met een Eco8 sport (10 jaar geleden ofzo), maar nooit echt verder gekomen dan wat hooveren. Destijds wegens tijdgebrek en de kosten van upgrades om een electro goed vliegend te krijgen ermee gestopt.

Viel echt van m'n stoel van verbazing toen ik een paar weken terug de huidige stand van techniek en de prijzen in heli-land zag en toen begon het toch weer te kriebelen. Heb niet echt interesse om keihard 3D te gaan vliegen (wordt er altijd een beetje zenuwachtig van als ik het zie), maar meer gemoedelijke rondjes:-)

Groetjes,

Gerben.

Eens kijken wat komende woensdag brengt.
Verwachting is nog niet heel hoopvol maar dat kan altijd nog veranderen :yes:

ik hoorde vandaag dat ik woensdag alleen ben :banana::banana::banana:

Zijn er nog personen die para willen springen dan neem ik de pop mee.

Gr Gijs

Klaas, heb jij nog een stuk antennedraad nodig? Of heb je dat inmiddels met Gijs geregeld?

Zijn er nog personen die para willen springen dan neem ik de pop mee.

Nou.. Ik durf er niet meer over te beginnen na mijn avontuur van vorige week.. :)

Arme pop.

Laatst bewerkt:
Ha Jaap,
Heb ondertussen een stuk antennedraad van Gijs eraan gezet. Gisteren nog mee gevlogen, dus dat werkt weer. Wil nog wel een keer de antenne compleet vervangen (nu een las halverwege) maar dat heeft geen haast.
Nog bedankt voor het aanbod in ieder geval.

@Berto: Kun jij nog zo'n schakelaar meenemen?

als het nou morgen een beetje lekker weer is met weinig wind (wat ik niet verwacht)...

Wordt inderdaad niet verwacht:

icXtKM.png

Aardig wat wind (kracht 4-5)!

even een aanpassing.

Morgenavond geen para springen.
Morgen een anderen Biglift invliegen deze heeft een nieuwe motor ( zenoach) 20 cc als alles goed verloopt gaat hier de parabak onder.

Gr Gijs en tot morgen

Ik lees het volgende ;-)

We nemen een andere Big Lift mee om te maidenen met de ZG20.
De parabak is al pas gemaakt en na de geslaagde maiden gaat die eronder,
Dan de parapop eronder en dan kunnen we weer springen ;-)

Dus........................... :D

Back