VZG/ELC (VEM) verzamel topic

http://youtu.be/22zwR76zpEs

nou ik heb vanavond gevlogen ,samen met erwin ,bart en van deze aardige meneer met zijn gele startbox ben ik de naam kwijt(sorry).henky kwam ook nog even buurten
later kwam nico er ook nog bij .

heerlijke dead air ,met erwin zijn Bo 105 achter mijn scout aan .hopenlijk zijn daar nog leuke shots van genomen .
Hallo Serge
hier zijn de beelden ze kunnen beter jou idee van het klittenband neem ik zeker aan en een beetje schuim het was zeker gezellig vanavond.

groeten erwin

hoelaat zijn jullie ongeveer op de hei vanavond?

misschien kom ik ook even m'n funcuppie testen op trilling (het dwarsbalkje was door het midden gebroken:(, maar weer gerepareerd:D.)

zie jullie misschien wel verschijnen...

Sta om 16:00 startklaar (hoop ik), probeer omo 15:30 de hei op te rijden ....

ahhh,

kben thuis van een heeeeerlijk avondje vliegen:D met de funcub. (voordege die mij gezien heeft met die paragute.) tot dat de ze allemaal weg gingen.

weltrusten.

misschien zaterdag naar de hei??

Was zeker een hele mooie avond, lekker druk en gelukkig alleen serieuze antwoorden gekregen op mijn vragen. "NOT" :rolling:

Leon en Berto nogmaals bedankt voor de hulp. :thumbsup:

Het was weer zo als vanopuds heerlijk gezellig op de hei.

Lekker 3 vluchten gemaakt met de F15, en nog met een MX2 :D

Verder Mischa voorzien van veel nutteloze antwoorden met het betrekking tot het jetten, ah, misschien zaten er ook wel wat serieuze opmerkingen bij.

Oja, heb jij nu 1 of 2 meter van me gekregen qua slang?
Zie ze trouwens hier staan per meter ;-)
De 4mm staat trouwens hier onder het Festo kopje op bladzijde 2 ;-)

Het was inderdaad weer leuk gisteravond!

Een beetje Mischa en Leon afleiden en nutteloze onzin roepen terwijl ze met de F9F bezig zijn en wat rondjes vliegen en daarna nog lekker dineren! Ja dat zijn leuke avondjes.

Mischa, veel plezier met je nieuwe speeltje!

@ Berto,
Slang? He? :rolling:
Zal straks als ik thuis ben even kijken.
Net even gekeken en inderdaad vind ik nu veel meer slangen en andere zeer bruikbare items.
Binnenkort maar eens een verlanglijsteje maken.

@Fraggy
Thanks.
Afwisselend serieus zijn en grappen en grollen maken is top!
Zo zou het altijd moeten zijn :yes:
O ja, voor ik het vergeet, kun je mij die Boink en Go's eens leren? Hehehehehehe :schrik:
(Grapje, don't :snipersmile: me)

@ Berto,
@Fraggy
Thanks.
Afwisselend serieus zijn en grappen en grollen maken is top!
Zo zou het altijd moeten zijn :yes:
Nouja altijd... Ik kan me wel voorstellen dat het prettig is als iedereen even zijn bek houdt en serieus is als je een dure en complexe jet aan het programmeren bent op je zender.. ;)

Maargoed, ik ging er van uit dat je dat thuis allemaal nog eens rustig controleert en bekijkt.

O ja, voor ik het vergeet, kun je mij die Boink en Go's eens leren? Hehehehehehe :schrik:
(Grapje, don't :snipersmile: me)

Ik kan me voorstellen dat je dat wilt leren. Want torquen op 10cm boven de baan is iedereen nu wel gewend. Maar Boink and Go's zijn erg spectaculair en iedereen is meteen weer wakker en roept 'oeehhh' en 'ahhhh'. ;) Het is echter wel een dure hobby, want die Boink and Go's vreten props! Maargoed, rookvloeistof of kero kost ook geld dus tja.. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Nieuwe modelvlieg rage in wording?
Boink en Go's landingsgestellen via Jan verkrijgbaar?
In XL en XXL? Afhankelijk van je proplengte.

Hahahahahahahahahaha

Mischa,
Dat kan alleen met een goede knuppel bezetting!

Wacht jij nu maar af met je praatjes over mode 1 vliegen. Serieus Boink en Go's vliegen kan ook goed op Mode 2 en leer je binnenkort wel in Zeeland.
Je zal dan toch tot inkeer moeten komen anders mag jij alleen op een Drone afvliegen, kijkend naar een beeldschermpje.
:lol:

morgenmiddag ben ik er denk ik ook met electro toestel.
brandstof is op en de accu is dood van mijn starterskist.

ik heb 2 fietswieletjes kunnen regelen en die zet ik morgenochtend even in mn kar.

zo dat was een heel lekker middagje vliegen.
alleen de spit is kapot gegaan doordat de motor uitviel.
schade is beperkt en goed te reapareren dat scheelt.

Wat plaatjes van vandaag.

111002_VZG1.jpg

111002_VZG2.jpg

111002_VZG3.jpg

111002_VZG4.jpg

111002_VZG10.jpg

111002_VZG18.jpg

111002_VZG27.jpg

Paar minuutjes geduld, kan de hele wereld jouw levensgevaarlijke capriolen aanschouwen :-) ("Ik blijf wel even laag anders.....") Is wel een héél erg gaaf stukje film geworden trouwens.

-edit- daar istie al

Laatst bewerkt door een moderator:
Back