VZG/ELC (VEM) verzamel topic

En Henk stelt hiervoor een kist beschikbaar :yes: (leuk jetje of zo die hebben een mooie spitse punt en lekker snelheid ;-) ).

net terug van nachtvliegen. gevlogen met de parkmaster zonder licht er op. was wel iemand die PROBEERDE de kist te beschijnen met een zaklamp. was erg leuk :D:D:D

de rest ligt aan de lader voor morgen.
neem helaas geen electro kistje mee.
pitts, extra en de X-tra.

heb er zin in :D

Was eem hele leuke jeugdvliegmiddag. De doel landing wedstrijd was wel wat lastig met de wind, maar was daarom ook wel weer een uitdaging.

Organisatie bedankt en de BBQ mensen ook!

grt wilbert

was zeker een hele leuke jeugdvliegmiddag!!!!!! wind had wel wat minder gemogen. maar maakte het ook soms wel weer spannend bij de doel landingen.
iedereen bedankt!!!
moeten we vaker doen.

groetjes max

Die kinderen van tegenwoordig worden steeds groter....:D

120512_Jeugddag_VZG014.jpg

Waarom ik nou altijd weer ?????? ;-)

Jongens het was een TOP daggie met hoofdletters TOP (O dat had ik al :lol: )

De wind was een beetje waardeloos maar aan de andere kant ook weer zeer uitdagend voor velen en dat maakt het ook weer geweldig.

Beste momenten van de dag vond ik toch wel toen al het grut constant probeerde de doellanding goed te maken en er gewoon in zeer korte tijd constant van die piep gevallen in de lucht waren met lachwekkende landingen ertussen.

Zo eenvoudig van opzet en zo`n succes ondanks de wind.

De troostprijs is voor Björn de zoon van Erwin, papa zat even niet op te letten en daar ging een Easystar de hei in.
Zoonlief was echter nog zo volop aan het sturen dat er iets niet kon kloppen, en dat was zo, stond vol overgave een andere Easystar te besturen die niet van hem was :-(

Schade gelukkig beperkt dus die vliegt komende week wel weer (en anders mag ie wel even met de turboprop van papa vliegen tot die tijd ;-) ).

Vlieger hartelijk bedankt voor de opkomst en de geweldige middag, dit moeten zeker nog eens plaats vinden, dan met iets minder wind en een ander 'muurtje' ;-)

Grt,
Berto.

Back