VZG/ELC (VEM) verzamel topic

2012-05-30173258.jpg

De eerste pogingen. Mijn vermoedens een droog membraan. Laat deze een tijdje nat staan(altijd )

Het was weer gezellig gisteravond heren, bedankt daarvoor!

De Wilga is echt mooi geworden.
En Gerben met de Big Lift van Henk zien vliegen (en landen) was echt super!

Haha, die Gijs heeft altijd onwillge motoren ;-)

Die tijd dat ik er was was zeker wel gezellig, gebak smaakte ook goed (daar kwam ik dus ook voor ;-) ).

Grt,
Berto.

PARAPOP HENK v HARTEN SPREKEND TOCH :help: HENKY

GESCHILDERD DOOR MONIQUE.:D:D:D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke parapop. Sprekend Henk "rasta" van Harten
Gelijk een nickname voor op zijn kisten :lol:

Helaas om bekende redenen (sorry Dick) het gebak door Gijs moeten laten opeten.
Beloof er spoedig weer bij te zijn. :yes:

@Gijs, je durfde er gewoon niet mee te vliegen en hebt de carb voor de zekerheid gesaboteerd?
Wel zeer mooi geworden hoor, petje af.

Leuke parapop. Sprekend Henk "rasta" van Harten
Gelijk een nickname voor op zijn kisten :lol:

Helaas om bekende redenen (sorry Dick) het gebak door Gijs moeten laten opeten.
Beloof er spoedig weer bij te zijn. :yes:

@Gijs, je durfde er gewoon niet mee te vliegen en hebt de carb voor de zekerheid gesaboteerd?
Wel zeer mooi geworden hoor, petje af.

Hij heeft het luchtruim woensdagavond zeker wel gezien, alleen moesten we even wachten op de start motor van Henk;)

Morgen goed weer dus ben er denk ik wel. Vanavond komt wes me een electro stuka ruilen van hyperion mischien dat ik deze nog invlieg als ik auto vervoer heb en anders ben ik er wel weer met mn xenotje.

even moeder aan het werk gezet die van een oude laptoptas een mooi vak op mijn xenotas heeft genaait. kan de zender en de lipo,s er ook mooi in en zeer gemakkelijk vervoer.

Mvg wilbert

Is er zaterdagmiddag iemand met een sleper die 4,5m kan trekken? Dirk wil zijn Racek omhoog hebben en ik ben zelf ook wel in voor wat sleepjes met mijn ASW22....

(Leon?)

Zo typisch s barnevelds,zeggen dat ze komen, om vervolgens weg te blijven met een smoesje,stelletje wijven :D .

Nou nog heerlijk kunnen vliegen tot 21.30.

Back