VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Geweldig gevlogen vandaag. Wie is het ook weer hier op het forum die belangstelling heeft voor mijn Cumulus zonder de electronica? Stuur me even een PB'tje met een aantrekkelijk voorstel :D

Vandaag heerlijk gevlogen met Arjan, Ronan, Paul, Johan, Lyckele, Maarten en Serge .
Ik was redelijk vroeg op de hei, eerst nog even met Lyckele staan DLG"en,

Ik had met Paul afgesproken om samen de maiden van mijn nieuwe aanwinst te doen.

Rond 12.00 uur was het zo ver, lieropzetten. lijn uitlopen en klaar voor de start.

Dat ging probleemloos:pop de soft lierspanning, ik was van te voren redelijk zenuwachtig, maar dat hoefde niet. (Arjan maakt de video nog klaar voor deze nurd:D)

Ik vlieg veel met schaalzwevers, ziet er erg mooi uit, maar kan helaas niet zo zweven als dit.

Allemaal en speciaal Paul bedankt voor alle hulp en het gebruik van de lier natuurlijk

WE hebben nog even een statieportretje gemaakt met de aanwezig F3J kisten.

full

Erg gezellig ondanks het kapotte veld, wat er gelukkig niet zo ellendig meer uitziet zonder "molshopen"

groet en hopelijk tot gauw

Terence( met big smile)

Laatst bewerkt door een moderator:
is je zeker gegund terence ! ben het geheel eens met serge !!:yes:hopelijk ga je nog erg veel mooie vlieguren beleven met je prachtige crystal :wink:

de ruimte op het veld is wat beperkt maar nog erg goed te doen hoor :yes:,ik had met de ayecather geen enkel probleem, en serge ook niet met zijn 3a4 meter elektro zwever ! voor de wat grotere moter kisten zal het wel wat krap worden, je hebt aan t eind nu wel n mooi vangnet :grin: :wink:

je kan een zwever niet echt vergelijken met een grote motorkist he.
dus ik zeg harrier landing!!!!!!!!!!!!!:D
gaat prima met een knol extra:yes:
heb het een vriend meerdere keren zien doen met zijn 3.10 versie :D:D:D

en nu wachten op mooi weer :(
max

iemand nog langs het veld gereden of zo of heeft iemand foto's?
zowel mijn jonk extra en mijn xtreme composite edge staan te schreeuwen om de lucht in te mogen!!!

mijn eerste calmato
full

die eindigde zo
full

toen heb ik de calmato van een clubgenoot overgenomen
full

ook deze was niet bestand tegen het harde water
full

maar na lang twijfelen heb ik deze calmato toch weer opgeknapt!
full

full

full

full

zo is die uiteindelijk geworden
full

alles is vernieuwd van motor tot servo's!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja wilbert die is er nog! Maar alles was zo scheef en krom dus daar moet nog wat aan gedaan worden
Thnx gijs

Hallo alle VEM-leden,

Dat wordt het mooiste begin voor het nieuwe jaar 2013.
Vaak geopperd, maar nu gaat het werkelijkheid worden dankzij goedkeuring van vele instanties en de inzet van beide verenigigen met haar BESTUREN en directe medewerkers verenigd in de VEM.

WE KRIJGEN EEN TOTAAL VERNIEUWD VELD
KLASSE-----------------------------KLASSE

Allen veel plezier toegewenst,
Groeten en tot ziens Piet Boesveld

Back