VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Nou, het is weer wintertijd.

Dat wordt dus niets meer met vliegen 's avonds. :(
Dus moeten we in er in het weekeinde maar van genieten.

Ik was te lui om naar het veld te scheuren vanmiddag, dus even gevlogen op een verlaten industrieterrein om mijn Weatronic ombouw even te testen.
Ook meteen een keychain-cam getest! Fun!

69C4H0NLqno[/media] - Fraggy's Funjet Fun v2

Zoals het filmpje laat zien, is de test naar tevredenheid verlopen. De besturing is prima.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Jaap,

Overloper ;-)
haha :rolling:

yep, de woensdagavonden zijn passee :cry:
Heb zelfs 3 of mogelijke woensdagavonden moeten missen vanwege drukt eop m`n werk :mad:

We zullen nu dus af en toe zaterdagsa maar weer eens moeten gaan :roll:

En heel veel bouwen, heb het veelste druk met vanalles, zowel bouwen als modelbouwgerelateerde zaken ;-)

Grt,
Berto.

Laatst bewerkt:
Hee Jaap,

Overloper ;-)
haha :rolling:
Sorry Berto, de 2.4ghz ombouw ging tussen Jeti en Weatronic. (Spectrum en FASST waren al afgevallen). Heel lang zitten twijfelen + lezen op internet. Puur naar de techniek en de mogelijkheden gekeken vond ik de laatste theoretisch iets beter. In de praktijk zullen we het vanzelf zien. Maar ik ben wel blij dat ik nu van die 35Mhz af ben. Ik heb afgelopen jaar een paar "near-miss" ervaringen gehad met 35Mhz.

Nadeel is de prijs en dat het eigenlijk echt bedoeld is voor grote toestellen. Voor kleine kistjes, parkfliers en shockies is niet echt wat te krijgen. Of de ontvanger is 2x zo duur als het vliegtuigje waar hij in zit.
yep, de woensdagavonden zijn passee :cry:
Heb zelfs 3 of mogelijke woensdagavonden moeten missen vanwege drukt eop m`n werk :mad:
Voor mij hetzelfde. Ik heb ook een hoop woensdagen gemist. Ontzettend jammer. Volgend jaar ga ik zeker meer mijn best doen om er gewoon elke woensdag te staan.

We zullen nu dus af en toe zaterdagsa maar weer eens moeten gaan :roll:

En heel veel bouwen, heb het veelste druk met vanalles, zowel bouwen als modelbouwgerelateerde zaken ;-)

Grt,
Berto.
Bouwen is altijd goed! Ik hou je verschillende projecten wel in de gaten!

Laatst bewerkt:
Haha, ik weet het Jaap en Weatronics is een heele goede keus :yes:

Volgend jaar ga ik ook zeker weer proberen elke woensdag in de zomertijd aanwezig te zijn, da`s toch wel het streven,

En heel veel te vliegen met m`n opgeknapte F15 :yes:

Om een ander draadje niet te vervuilen:
Dat zien we vaker bij jouw :rolling:

Sorry, kon het niet laten :lol:

Jah dure hobby zo! :p Potverdorie, die Yak was echt een mooie kist al zeg ik het zelf! (ik zat toevallig gisteren nog even foto's te kijken)..
Maar even een foto om hem te herdenken.
IMG_8800.jpg

Zal ik je nog eens wat verklappen? De nieuwe Raven heeft ook al weer schade. Motor uitgevallen bij de 4e vlucht, kreeg hem niet meer op het veld. Landingsgestel er onder uit! Maar verder bijna geen schade. Dus dat is alweer bijna gefixed (als ik mijn nieuwe landingsgestel binnen heb).

Ik weet niet wat ik heb de laatste tijd.... :confused:

Oh well. Gewoon veel blijven vliegen, ik wordt er ooit nog wel eens handig in. :(
Ik hoop wel dat mijn vaardigheid sneller groeit dan mijn portemonnee krimpt :rolleyes:

Hey! Beter nu schade dan midden in de zomer.

Laatst bewerkt:
Ai ook met die Raven al weer schade, dat schiet niet op.

Maar zoals je zegt beter nu dan midden iin het seizoen :yes:

is het veld al weer in normale toestand of nog steeds een modderbende?
hoop volgend seizoen VEEL te gaan vliegen op de club, en ga denk ik niet meer beginnen aan die wildvliegereien.
ook mede doordat ik zeer binnenkort mijn brommerrijbewijs heb en dan een goede stevige kar ga maken waar mee ik heen en weer kan rijden

ja ja :banana: wij zijn er ook gezellig, kunnen we lekker para springen ;)
en de Big Lift moet zijn maiden maken.:rolleyes:

Gr Gijs

Voel jij ook niet een verkoudheidje opkomen Klaas :?: ;-)

Yep, gaat zo te zien zeker wel gezellig worden, vrees ook een beetje de laatste keer dit jaar :cry:

Hee Peter,

gezellig ook dit draadej gevonden :D

Jammer van aankomende zaterdag in 2011 zullen we elkaar zeker weer tegen komen :yes:

Grt,
Berto.

Back