VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Jaja, gaat weer gezellig worden.

Eens kijken of de modellen en vooral ik het nog kan :roll:

ik weet niet of ik dat ga redden, vandaag hele dag weg en rond half 5 kan ik gaan prutsen.
ik denk het niet want ik moet ook nog de kabels soepel laten lopen.
mischien kan ik de pilatus wel klaar krijgen, dan kan ik die gelijk invliegen.
was vorige keer een probleem omdat de motor niet netjes wou blijven lopen wegens vekeerde plug en prop.
das nu verholpen, maar er moet ook nog een nieuw stuurpootje in want de oude was afgebroken.
moet op zich lukken in een avondje, moet alleen pa zo vriendelijk zijn om me heen en weer te rijden.

Geloof dat Leon om 9 uur klaar staat.
Ik ergens tussen 10 en 11 (zal wel 10 worden).

Tegen die tijd zal Gijs ook wel aan komen waaien.

En tto hoe laat, als het wil dan ben ik er wel tot het donker wordt dus een uur of 4 hoop ik.

Zal zo ook even m`n zender ombouwen van TU naar TU versie 2 kan ik die mooi op reikwijdte testen met de Big Stick en Decathlon voordat ik er mee jet ga vliegen.

klijn probleempje.
de cilinder kop van de motor (motor hangt op zijn kop) komt net tegen het houdertje van de stuurpoot, opzich is dit geen probleem door er wat af te halen alleen zit je dan met het borgtonnetje van de poot.
zal morgen een borgclipje maken die dunner is zodat het geheel past.

Het was gewoon weer gezellig
full
full
b
full
full
H

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo hier nog en paar foto's van mij van vandaag.
Het was weer gezellig, er waren heel wat vliegers aanwezig zeg!!

full

full

full

full

Groet Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch knap hoor Jan, vliegen en fotograferen tegelijk ;-)

Maar het was een heerlijke dag, was jammer genoeg wle de laatset voor mij maar belooft weer wat voor 2011 :yes:

Gezellige drukte geweest zo zien!
Jammer dat we dat gemist hebben. Was vanavond pas laat thuis van't werk helaas, had ik toch iets te positief ingeschat.

Maar waarom de laatste keer van het jaar Berto? Komen misschien (hopelijk) nog wel meer mooie dagen... ;)

Het was gezellig druk :yes:

Tja, vanmiddag even zitten te bekijken maar elk weekend dit jaar is al weer vol gepland :-(

Laatst bewerkt:
Inderdaad langzaam:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op vzg-ede.nl doet er te lang over om te antwoorden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het
over enkele ogenblikken opnieuw.
Maar ziet er wel netjes verzorgd uit verder!
Benieuwd wat er allemaal op gaat komen. :)

haha, dat heb ik nog niet gehad.

Ik ben ook wel benieuwd naar de verdere invulling.

Ja het begint wat te worden.
Alleen vraag ik me af hoe ik als lid aan een login kom, maar ik denk dat ik wat te ongeduldig ben.. :cool:

Groeten Jan Willem

Op de site staat:
"De site van de VZG is online !! De lid inlog codes worden z.s.m. maar uiterlijk voor het eind van het jaar per mail verstuurd naar de leden."
Dus geduld hebben.

Peter

Back