VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Veel plezier jongens.

Komende woensdag zal ik met de F15 weer eens gaan oefenen op de hei voor de vliegshow ;-)
Laat de inverted figuren maar even achterwege dan :lol:

Ja, dat blijft lastig voor jou he.. op-zijn-kop vliegen en dan de andere kant uit moeten sturen enzo ;) :)

Ik baal nu wel dat ik niets te vliegen bij me heb. Het zou gaan regenen, maar het is hier (veenendaal) nog steeds droog en warm. BALEN! En om nou eerst even naar huis te scheuren en dan weer naar de hei, is me toch wat te veel van het goed.

Dus, ook van mijn kant, veel plezier vanavond!

Fraggy het heeft gehoost dus je hebt niets gemist of je had een boot bij je moeten hebben, watervliegen op de hei.

Bijgevoegd enkele fotos van F3J zweven door ELC leden (Paul, Cees, Guus, Maurice, Johan) afgelopen Maandag (1 Aug). Het was een bijzonder rustige avond met mooie zonsondergang.

Pike Superior:

full

full

Xplorer:

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hadden hier alleen in de ochtend regen, verder droog en eind van de middag volop zon :D

Ah ja, dat was het met inverted, je moet de andere kant op sturen ;-)

auf den rucken soll man drucken ,beim ziehen wird es hiehen :D

iedereen maakt die fout eens een keer (heb hem al gemaakt )

Fraggy het heeft gehoost dus je hebt niets gemist of je had een boot bij je moeten hebben, watervliegen op de hei.

Nah, ik dacht kan die Onno niet in z'n eentje op de hei laten staan, dus ga hem maar gezelschap houden. Kom ik eraan, is er niemand te zien. :confused: Stond ik zelf in m'n eentje. :mad:

Was vanaf half 8 tot 10 prima weer! Om op de hei te komen kon je inderdaad wel een boot gebruiken. Tsjonge zeg, heb dat pad nog nooit zo slecht gezien, stond weer bijna vast. Heb de blubber op m'n dak zitten.
Moet inderdaad gehoost hebben! Had ik niet op gerekend, in Barneveld waren maar een paar spettertjes gevallen.

Kwamen later ook nog een paar anderen trouwens, stond ik toch niet alleen. ;)

Had ik mezelf voorgenomen om woensdag om 16:00 op het veld te staan vraagt m`n collega (en baas) of ik woensdag tot laat kan draaien :sniper:

Naja, het zal wel ergens goed voor zij n (net als maar 1 week vakantie :roll:) en een keer naar me toe komen..................

Maar ik kom sowieso, ik mis jullie (en de MAC ;-) ), zie nog wel of de jet wel of niet meekomt.

Grt,
Berto.

Kan gebeuren Klaas,

Alvast gefeliciteerd en het gebak zien we wel verschijnen ;-)

Grt,
Berto.

Ah, bij de MAC is het altijd goed weer :yes:

Heb net de laatste klant voor morgen gezegd dat ie op kan zouten met vliegen tot 18:30.
Ben nu om 17:00 vrij.

Goede vakantie gehad Gijs?

Ja zekker Berto.

Het weer was perfect in Oostenrijk tussen de 25 en de 30 graden.
en we hebben ons perfect vermaakt.
Nu maar snel weer eens gaan vliegen.

Gr Gijs en tot morgen

zaterdag middag mag ik ook voor het eerst vliegen op de hei .wie is er ook ?
heb gister de sleutel en sticker al overhandigd gekregen ,pasje volgt .betaling was ook al gedaan ,ben dus lid van vzg .
zie jullie dan

Gezellie.

Ben er pas de 20ste weer op de show (heel misschien de 17e).

Was gister weer lekker hoor vliegen op de hei.
2 para dropjes gedaan, Onno`s Puma gemold en 2 heerlijke vluchten gemaakt met de F15 :D

Grt,
Berto.

Hee Peter,

gezellig spreken we elkaar ook weer eens.

@ Klaas,

yep, Onno was aan het vliegen en vroeg of ik even wilde.
Tuurlijk, lekker aan het rommelen en vlak na een touch en go steil optrekken en toen was de tank leeg.

Nose first in de hei, de vleugelbevestiging weer los gebroken :lol:

Back