VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Klopt, hij heeft hem ook zelf mee naar huis genomen dus die zal woensdag wel weer vliegen :yes:

Zo eindelijk weer terug van vakantie!
En mijn pop is er ook helemaal klaar voor. Vandaag mischien nog iemand para's droppen... Gijs?? :P

Groeten Leon

Hee Leon,

ook weer in den lande.
Heb de laatste weken wat gemist blijkbaar :-( ;-)

Daar hebben we het nog wel eens over.

Woensdag kom ik om 16:00 misschien even buurten maar wordt om 17:00 op Deelen verwacht.
Misschien dat ik daarna nog wel langs kom om de MAC weer onveilig te maken :cool:

Grt,
Berto.

Jullie moeten opschieten ze is niet meer te houden! Ze staat hier te schreeuwen op de bouw tafel, IK WIL SPRINGEEEEEEEEEH!!!!!!!

Klopt Berto!
Ik heb der maar op pad gestuurd werd er helemaal gek van ze is vast gaan lopen richting de hei. Ik hoop dat ze het gaat vinden :P .

aanmelden bij de club

hoi ik heb vandaag een cessna 182 gekocht om te beginnen.

nu wilde ik ermee gaan vliegen op het veldje in de hei naast de kazerne in ermelo.

nu begreep ik dat dat veldje onder jullie beheer is.

ik zou graag wat meer informatie willen over hoe en wat,

alvast bedankt

mvg

Andy Houben

hoi ik heb vandaag een cessna 182 gekocht om te beginnen.

nu wilde ik ermee gaan vliegen op het veldje in de hei naast de kazerne in ermelo.

nu begreep ik dat dat veldje onder jullie beheer is.

ik zou graag wat meer informatie willen over hoe en wat,

alvast bedankt

mvg

Andy Houben

Hoi Andy,

Ik denk dat je verkeerd bent geinformeerd. Dit topic gaat over de VZG (Vereniging Zuid Ginkel) en de ELC (Edense Luchtvaart Club). Beide clubs vliegen op de Ginkelse Hei bij Ede en dus niet in Ermelo.

Ik denk dat je voor de club in Ermelo eens in dit topic moet kijken:

leden-van-de-ermelose-luchtvaartclub-gezocht

Maar zoals je in dat topic ziet zijn de leden van de Ermelose Luchtvaartclub niet zo actief (op dit forum).

Laatst bewerkt door een moderator:
Er waren in het begin wat problemen met mensen die de boel probeerde te saboteren, wat uiteindelijk heeft geleid tot ernstige botbreuken en dergelijke. Maar na 4 sprongen is het helemaal perfect gegaan en is ze nou toch wel op wedstrijd niveau. Zaterdag zal ze der weer in volle glorie bij zijn!

Hahahaha, hoorde net van Gijs wat ze allemaal meegemaakt heeft.
Gelukkig is er altijd kundig medisch parapop personeel aanwezig om ze weer op te lappen voor de volgende vlucht.

Mooi man.

Zie je zaterdag.

Back