VZG/ELC (VEM) verzamel topic

vanavond enkelt even weer een landingsgestelletje maken voor de schuckert en dan kan deze weer (voortaan iets minder hoogte geven bij de start )
was lekker gezellig en vochtig .

Gaat goed komen Mischa!

De Wilga is vandaag ook voorzien van een parabak! Tweede bak is in de maak en zal deze week ergens klaar zijn. Maar is kijken of we woensdag met de Wilga wat sprongen kunnen maken.

Vanavond ziet er goed uit, is er misschien iemand met een sleper die een K-8b van 3,5m/4,5kg omhoog wil brengen?

Afgelopen zaterdag heb ik de stoel in de veldkist gelegd daar dit ding wel meereed maar er niet voor wilde betalen. :lol:
Vanavond wilde Mark vliegen (morgen kan hij niet) dus hup ... naar de hei en jawel, stoel weg. Hopelijk heeft ie z'n oude baasje weer gevonden.

Morgen zelf maar weer eens vliegen en wie weet een betere stoel scoren. :lol:

Vanmiddag is er wel een sleper aanwezig Arjan!
En voor Mischa er word nog steeds gezocht naar een geschikte tuinset.

Tot vanmiddag!!!!

hadden jullie nog een beetje weer jongens?

moest gisteravond werken dus kon helaas niet, aankomende zaterdag hoop ik eindelijk een mn nieuwe kar te kunnen testen.

Ja nou!

Leon z'n Big Lift heeft heel wat sleepjes gemaakt tot de accu het begaf (laatste sleep met mijn Ka-8b)

En ik heb veel gesleept met mijn zoon

Het was een superavondje!

Laatst bewerkt door een moderator:
inderdaad ,lekker gevlogen .ondanks de lichte rugwind bij het starten (de schuckert heeft dan vermogen tekort ),maar met de scout ,spuug je op de gashendel en weg is ie .

vrijdag weer ? heb de dag vrij genomen ivm het mooie weer .

Hey Arjan,

Mooie filmpjes!

Ik had de accu thuis nog opgeladen. Maar toen ik de accu 'savonds weer aan de lader heb gehangen was hij echt helemaal leeg. Accu is dus gelijk de prullebak ingegaan :D.

Tot volgende week maar weer!
Groeten

Ik zie dat we weer wat gemist hebben, Leon heb je nog para gedropt???
Heel misschien gaan we zaterdag middag nog vliegen,
Even de motor proberen .

Gr Gijs

Ik zie dat we weer wat gemist hebben, Leon heb je nog para gedropt???
Heel misschien gaan we zaterdag middag nog vliegen,
Even de motor proberen .

Gr Gijs

Ja vrije val met gat in de grond ik heb nog nooit een meid zo hard horen gillen

Back