waar 1 op 1 scannen

heey goede dag
ik heb dus een juttezak vol met bouw tekeningen van schepen en boten (lijken wel negatieven ofzo)
de tekeningen zijn op transparant kunstof geprint nu zei iemand me dat
komt omdat het negatieven zijn maar waar ken ik die in laten scannen
de tekeningen zijn 1 op1 en dat past niet in me scanner en om ze nou in stukken te knippen
vink erg zonde

weet iemand de oplossing hoe ik het in me comp krijg

heey, als je het nou dubbelvouwt en dan scant? dan kan je het op de computer weer "in" elkaar zetten.

denk niet dat dat gaat als je ze dubbel vouwt krijg je zoeen witte plek/vouw erin het is
van dat transparant plastic
op school hadden wij dat op school ook
dat legde de leraar op een glazen raampje met een lamp eronder en dan werd die layout(wat op het transparante
kunstof velletje staat)
op het bord of muur geprojecteerd
het is van een modelbouw club geweest
god of the sky zei:
heey, als je het nou dubbelvouwt en dan scant? dan kan je het op de computer weer "in" elkaar zetten.

hoe groot is dat vel ? want als je je scanner op tafel zet kan je +/- een blad van 60 cm "diep" en de breedte maakt niet uit want dan schuif je hem er gewoon doorheen. en dan zet je hem op de computer weer "in" elkaar

lip zei:
weet iemand de oplossing hoe ik het in me comp krijg

Probeer het hier eens: RCG Groningen Ik heb hele goede ervaringen (10 jaar clubblad drukken) met dit bedrijf.

De prijs voor het scannen van een A0 is ingeveer €20,- als ik het goed heb. Maar ze rekenen in ieder geval uurprijs.

Succes, Teus

Back