Waar bewaar jij je auto`s

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
Twee vitrinekasten... Met een beetje creatief gebruik van plank ruimte :)

Hi,

Gewoon op de oprit en op de parkeerplaatsen in de straat..... ;-)

Modelwerk staat in mijn hobbykamer; droog en ietwat warm. Ik hoop dat het opslaan in de schuur niet tot vocht 'uitdagingen' leidt....

Groet, vincent

Bij mij staan ze overal en nergens. Overal waar nog een plekje vrij was heb ik m'n RC zooi gedaan. Dus in een inbouwkast, onderin m'n klerenkast, op de bank, in de vitrine, op de vitrine, op m'n bureau en natuurlijk op de grond. Het is wat behelpen als je maar een klein studentenkamertje hebt :D

Mijn Mini-z's staan op de plank, het zijn ook net die-cast models. Mijn 1/16 buggy op een andere kast naast mijn camera spullen... beetje pronkstukjes dus. Leuke dingen zie ik graag constant, inspiratie zeg maar om leuke dingen te doen. :)

ik heb zon boeken kast van ikea met vakjes, met in elk vakje een heli, vliegtuig auto;) en me gereedschap, in een grote trolley van stanley

stukje van de schuur verbouwd, nog niet helemaal klaar maar volstaat voorlopig

000_0008.jpg

000_0009.jpg

000_0010.jpg

grtz. Erwin

Tot ergernis van mijn vriendin in de woonkamer/woonkeuken als ik aan het knutselen ben. Anders op zolder in een Curver Box met handvat.
Bij de 1/16 en 1/18 auto's geen probleem. De boxen zijn goedkoop en te stapelen.
De Savage (brandstof) staat in de schuur.

bij mij in mijn kot (binnen) er is net genoeg plaats
kga later nog een keer mijn kot groter maken gewoon vergroten

Laatst bewerkt:
op het moment staat alles op het tv meubel... :D

wederom tot grote ergenis van de vrouw des huizes. gelukkig heb ik hier de broek aan muahahahahah

edit :

na het lezen van bovenstaande bericht ben ik tot een andere kamer verdoemd en daar staan nu mijn autos.
blijkbaar houd mevrouw synoman meer van broeken als ik :S lol

Laatst bewerkt:
In een aparte kamer alleen voor RC :) Voorzien van een bureau om aan te werken, grote tafel en rek om alles in te plaatsen :)

Recht voor mijn neus. Naast de TV :D Daar staat momenteel de truggy.
En mijn TRF416 staat altijd bij mijne kameraad in het magazijn. En de Kyosho in een GESLOTEN doos verweg in de kast zodat ik daar ff nimeer op moet zien want anders verkoop ik hem.

Als ik sleutel ga ik gewoon aan tafel zitten en als het niet een te grote operatie is gewoon op de poef....

Binnenkort verhuizen we naar het vaste stekje dus dan zal ik maar is werk maken van een deftige hobbykamer!

Bij ons staat de auto in de (open)keuken..

We hadden nog een lade over, nadat ik de lades opnieuw had gerangschikt.
Staat nu lekker warm en droog.

Is de 1ste auto. En heb nog ruimte voor 'n 2de auto.

Back