G4 is één component pu geloof ik ?
Wat betreft de DII, al is het geen Isopropyl- of amylnitraat, mijn diesel start en loopt inmiddels voorbeeldig. Op flybywire postte al iemand dat ook hij goede resultaten boekt met een dergelijk middel. (Een beetje van m'n autodealer gekregen, en er zit oa. Iso...dinges in heb ik me laten vertellen)
Ik heb nog niet gemeten maar wel gestart, mijn magnum 46 draait een 13*6 met gemak rond.
Ik lees trouwens dat je ook Methyl-Ethyl-Ketone-Peroxide (MEKP) kan gebruiken. Dit is verkrijgbaar in sommige verfwinkels. Wordt oa gebruikt voor uitharden van harsen.
(edit) Wat me opvalt na en paar keer proefdraaien :
*het "ruikt" anders
*zeer laag stationair, tuf...tuf....tuf....
*twee keer flippen met de prop en hij loopt (wel oppassen, de motor is altijd "live".....heb alweer een jaap in mn vinger zitten)
*meer rook uit uitlaat (kan door de petroleum komen, wel leuk)
*veeel meer power! 13*6 volgas is calmato echt iets steviger beetpakken dan 12*4 met methanol

Heb zelfs het idee dat 14*4 ook wel gaat.