Dank je Bruno ik zal het tzt zeker doorlezen maar ik heb me de afgelopen weken al enorm verdiept in dieselmotoren en het princiepe. Ik ben iemand die kontinu weer nieuwe dingen en uitdagingen wil aangaan vandaar dat ik met behulp van iemand met erg veel kennis en buhulpzaamheid samen een nieuwe kop ga draaien/vrezen.
Maar een tekening was wel makkelijk geweest, ik heb hem foto's gemaild van Franck zijn dieselkop en de volgende dag belde hij me al op en zei dat we dat makkelijk samen kunnen maken. Donderdag gaan we ermee aan de slag en ik zal hier zeker de ervaringen gaan posten.
Brandstof heb ik en aangezien mijn os motor zijn hele leven lang heeft gedraaid op brandstof met niet meer dan 20 % olie dacht ik aan een verhouding van :
-33 % ether
-47 % petroleum
-20 % wonderolie
nu alleen de kop nog
Maar een tekening was wel makkelijk geweest, ik heb hem foto's gemaild van Franck zijn dieselkop en de volgende dag belde hij me al op en zei dat we dat makkelijk samen kunnen maken. Donderdag gaan we ermee aan de slag en ik zal hier zeker de ervaringen gaan posten.
Brandstof heb ik en aangezien mijn os motor zijn hele leven lang heeft gedraaid op brandstof met niet meer dan 20 % olie dacht ik aan een verhouding van :
-33 % ether
-47 % petroleum
-20 % wonderolie
nu alleen de kop nog