Waar (goedkoop)vibration dampener/trillingsdemper m3x8 halen ???

Psygho (Emil)

Forum veteraan
Hoi, ik zoek zoiets:

Vibration dampener M3x8
Vibrationsdaempfer_8mm.jpg

Nu zijn ze bij de microkopter op zich maar iets van 5 euro per 4, maar meteen weer dik 5 euro verzend, Iemand die weet waar het goedkoper kan ???
(kan natuurlijk ook heel wat bestellen daar;) )

Alvast bedankt..

Laatst bewerkt:
Die dempers vindt je niet goedkoper. Ik heb ze zelf bij een groothandel in aandrijftechniek gehaald hier in Deventer (was wel M4 maar de groothandel heeft vaak een breed assortiment)
Zoek in je eigen omgeving eens een bedrijf in aandrijftechniek. Soms hebben automateriaalzaken ze ook maar dat is altijd even afwachten. die kunnen je trouwens vaak weer wel vertellen welke bedrijven in de buurt ze zouden kunnen hebben.

Oh ja als je vertelt waar het voor is gaan ze als je mazzel hebt vaak ook nog eens in allerlei bakjes zoeken of daar wat voor je bij zit :-)

Hmm, bij mijn favo leverancier zijn ze pas vanaf m4 te leveren.. Das jammer....

Zoeken op trillingsdemper, schroefdraadbuffer, en vibration damper, lever weinig op, ook op ebay net veel soeps...

Iemand anders nog 4 over, welke ik over kan nemen ???

En als je er bij je microcopter nou eens 12 bestelt...ben je voor 20 euro klaar en heb je voor de rest van je leven genoeg dempertjes :)

Als je b.v. honderd besteld, kost je € 38,10 + € 13,50 verzending + € 9,81 BTW = € 61,41 . Zit je op € 0,61 cent per demper, bij een aantal van 100 stuks thuis geleverd. Dat is idd netjes!

Back