waar halen jullie je tijdschriften vandaan?

ik kom in de boeken/tijdschriften winkels heel weinig tot geen tijdschriften tegen die betrekking hebben op het modelvliegen.

Ik weet dat er een aantal bestaan, franse en americaanse.

weet iemand in de buurt van amsterdam waar ze eventueel te krijgen zijn..

frank

Frank,

ik heb een abonnement op RCM& E, (Radio Controlled Models & Electric) een Engels blad.

Vind ik een goed blad.

Te bestellen via Encanta Media, tlf engeland, 08708-378668.

Geen idee of dit niet in Amsterdam te krijgen is als los exemplaar.

Groet

Peter

dank voor de interresante links, maar ik wil eigenlijk nog geen abbonement nemen op een bepaald blad, ik zou eerst graag een paar losse nummers van diversen bladen kopen en willen lezen.

ik kom ook regelmatig in utrecht dus als iemand daar een adresje heeft hoor ik het graag.

De volgende Duitse bladen zij in Nederland los te koop:

"FMT" te koop bij sommige Bruna's en andere tijdschriftzaken... en bij o.a. Quartel (div. filialen in Ned.)
"MFI" te koop in diverse tijdschriftzaken (goed zoeken)
"Modell" en "Elektro Modell" te koop bij o.a. 2 Brothers, Bussum.

De volgende Engelse bladen zij in Nederland los te koop:

"RC-Model World" o.a. bij 2 Brothers, Bussum"
"RCM&E" bij o.a. Quartel (div. filialen in Ned.)

Van Amerikaanse en Franse bladen is geen reguliere import meer ...

Piloot71 zei:
dank voor de interresante links, maar ik wil eigenlijk nog geen abbonement nemen op een bepaald blad, ik zou eerst graag een paar losse nummers van diversen bladen kopen en willen lezen.

Dat soort abo kan je ook nemen in het geval van Q&E F. (3 nummers) :wink:

Een abbonnement op RCM&E is heus geen weggegooid geld hoor 8)

Ik ben geabbonneerd geweest op de (amerikaanse) Model Airplane News, ben nu geabbonneerd op RCM&E en RCMW (engels) en heb regematig ook de RCM (amerikaans) en natuurlijk de FMT gelezen. Van al deze bladen vind ik RCM&E toch het blad met de interessantste artikelen én ontwerpen.

Back