waar hebben we laatst nog gevlogen

Echt mooi die bootjes :D en wat een lef zo boven al dat water!...jammer dat het beeld soms schokt,is dat de gimbal of werkt you tube weer tegen?

Nog niet heel spannend maar dit is ook nog maar mijn 6e vlucht ongeveer.

Laat maar weten of jullie het wat vinden of helemaal niet goed vinden. Thanks [emoji106].

Laatst bewerkt door een moderator:
Zaterdag gevlogen op een braakliggend terein en bos in Hattem:

AipTc_Sy39ibwsI-cXyLNtqSlOfYZTaY5LiGyBRPfwvs_zps489a68cd.jpg

Mooie locatie waar je aan de horizon Zwolle kunt zien liggen

Zondag in Echten (Drenthe) gevlogen boven heid/water/bos. Van alles wat. Voor de race-jongens onder ons kan je hier erg mooi crossen:

10974356_631443433668264_986094936204528548_o_zps98fdf66e.jpg

The usual spot. Het weer wordt steeds beter. Andere recreanten beginnen ook weer te komen: we hadden barbecue lucht en de nodigen geïnteresseerden. Ook een ander forumlid leren kennen: bones. Goed te zien dah deze hobby niet alleen in Limburg populair is [emoji41]

Leuk om de FPV beelden te zien, en natuurlijk leuk om anderen aan 't scheuren te zien! Voor de eerste keer FPV ging 't aardig (hij is nog heel). Komen d'r wel.

Ik ga denk ik wel je low-rider idee proberen te pikken, zodra ik het oerwoud aan draad kan snoeien en de Nucleus pdb heb. Hij zag er super uit met die 12mm spacers!

Dank Roni,

Waanzinnige combinatie.
Hero vliegt als op rails, zenmuse doet goed zijn werk en een slimme Belg
heeft de camera zo opgehangen dat ie recht naar voren kan filmen en geen props in beeld.

Hero 3 black doet 50 frames bij medium/1080.

Beetje dezelfde setup als de "flightcontroller ready" versie Erwin.
Uit mijn hoofd:
750 kv motoren.
9/5 Graupner props.
4S 5000 accu.

Uiteraard is dit voor een film quad!

ziet er weer gelikt uit ben

kan je een foto plaatsen van jou sky hero ben erg benieuwd

trouwens een hele mooie serie die je op YouTube heb staan heb zitten genieten van al je
filmpjes jij maak er wel werk van zeg

Laatst bewerkt:
Gisteren en vorige week lekker aan 't oefenen geweest in het lokale park. Niet stressen is nog best lastig, maar helpt enorm. In lijn met andere filmpjes maar een slecht deuntje er onder gezet ;-)

Vandaag ook nog even geprobeerd, maar wind is niet fijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back