waar hebben we laatst nog gevlogen

Wow lijkt wel een filmpje van de parkeergarage crew echt goed[emoji12] doe ik je niet na hoor zo hard binnen, al dat beton

Verstuurd van mijn SM-N9005

Alexzzz... Waar film jij mee. En misschien nog belangrijker. Wat monteer jij mee. Ik heb hero4 zilver. Maar moet huilen van de kwaliteit... [emoji24]

Ik zie slechtere kwaliteit video's hier voorbij komen;) Dit was met een Mobius HD en Denver. Dus de vergelijking met een Gopro 4 is er niet nee, maar dit is goed genoeg voor een mini. Al HD aan geklikt? Scheelt extreem veel op youtube.

Ik zie slechtere kwaliteit video's hier voorbij komen;) Dit was met een Mobius HD en Denver. Dus de vergelijking met een Gopro 4 is er niet nee, maar dit is goed genoeg voor een mini. Al HD aan geklikt? Scheelt extreem veel op youtube.
Haha... Ik bedoelde eigenlijk dat ik het wel mooi vond. En met mijn hero4 krijg ik niet zulk mooi beeld. Ook niet rechtstreeks vanaf de cam... Maar we gaan erg off[emoji1] [emoji1] topic.

Haha... Ik bedoelde eigenlijk dat ik het wel mooi vond. En met mijn hero4 krijg ik niet zulk mooi beeld. Ook niet rechtstreeks vanaf de cam... Maar we gaan erg off[emoji1] [emoji1] topic.

Ok, in dat geval, thanks voor het compliment!:p Editen doe ik met magix video pro x6:)

Op mijn kanaal zie je ook gimbal-beelden met een Gopro 3 black.

Vandaag eens een nieuwe locatie geprobeerd aan de rand van de waaslandhaven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Na een maand of 3 niet meer gevlogen te hebben met de mini h weer eens lekker gevlogen.

Check 0:21 seconden!! :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok vanuit Eindhoven dus net voor /in de buurt van de galderse meren?

Edit is een heel eind daarvoor. Is dat aan de geuzendreef / ossengoordreef?

Laatst bewerkt:
Back