Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
even mijn dvr van de Dominator getest
Lama
Alexzzz... Waar film jij mee. En misschien nog belangrijker. Wat monteer jij mee. Ik heb hero4 zilver. Maar moet huilen van de kwaliteit... [emoji24]'s Gravenzande vanmiddag;
Alexzzz... Waar film jij mee. En misschien nog belangrijker. Wat monteer jij mee. Ik heb hero4 zilver. Maar moet huilen van de kwaliteit... [emoji24]
Haha... Ik bedoelde eigenlijk dat ik het wel mooi vond. En met mijn hero4 krijg ik niet zulk mooi beeld. Ook niet rechtstreeks vanaf de cam... Maar we gaan erg off[emoji1] [emoji1] topic.Ik zie slechtere kwaliteit video's hier voorbij komenDit was met een Mobius HD en Denver. Dus de vergelijking met een Gopro 4 is er niet nee, maar dit is goed genoeg voor een mini. Al HD aan geklikt? Scheelt extreem veel op youtube.
Haha... Ik bedoelde eigenlijk dat ik het wel mooi vond. En met mijn hero4 krijg ik niet zulk mooi beeld. Ook niet rechtstreeks vanaf de cam... Maar we gaan erg off[emoji1] [emoji1] topic.
Oke zal ik eens spieken op je kanaal... Ha zie spijkcity... Ik kom uit Numansdorp..Ok, in dat geval, thanks voor het compliment![emoji14] Editen doe ik met magix video pro x6
Op mijn kanaal zie je ook gimbal-beelden met een Gopro 3 black.