waar hebben we laatst nog gevlogen

Filmpje van vanmiddag in 'Stokhem" (z-Limburg)
3 lipos gevlogen en beetje gemixt :turn-l:

wordt tijd voor een gimball ,, maar welke??
Lekker rustig gevlogen, mooi hoor. :proost::proost:

bedankt Kerel :D was ook super weertje (wind stil)
en 'bijna' geen Wandelaars die gaan praten tegen me
als ik vlieg (met me FAT SHARK op) !!
(heb altijd die pech) hahaha

Hier komt uw brood vandaan.
Gisteravond gefilmd rond 20.30 uur.
Wordt alweer wat vroeger donker.

ik dacht brood kwam uit de oven??!! :p
leuk gedaan met die Tractor en die machine wat gaat oogsten :thumbsup:
had je niet veel Stof in je multicopter zitten??
ik zie je zo door die stofwolken vliegen ....,
hoe maak jij dat schoon?
mijn kabeltjes zijn beetje stoffig en krijg het er niet van af zonder me Hexacopter uit elkaar tehalen (denk ik)
heb al geprobeerd met kwastje en föhn,, maar lukt niet echt !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is niet FPV gevlogen ;)

Er zitten zoveel ledjes op dat als ie een meter boven de grond hangt de grond nog verlicht is :mrgreen:

Lijkt me niet dat TBS zoiets faked? Vind het er wel plausibel uit zien je ziet iig geen schaduw (bij bomen) en dat is vaak het eerste wat opvalt dat het nep is en het overdag is gefilmd (zie je soms wel in B films als ze dan overdag filmen en een filter overheen gooien waardoor het s'nachts moet lijken)

Staat zelf in één van hun reacties:

Come on guys ... ASP = "Aufmschlauch Productions" = the video editor :) So it was obviously done in post production. This is a dawn flight, meaning the quality is way too bad for publishing. We thought we'd spice it up a little :)

Ik weet niet of hij hier in dit draadje past, maar ik heb hier wat indoor opnames met een micro drone:

ik dacht brood kwam uit de oven??!! :p!!

Mijn vrouw zei dat het van het land komt.
Dus die geloof ik maar. Is beter voor me.

leuk gedaan met die Tractor en die machine wat gaat oogsten :thumbsup:
had je niet veel Stof in je multicopter zitten??
ik zie je zo door die stofwolken vliegen ....,
hoe maak jij dat schoon?
mijn kabeltjes zijn beetje stoffig en krijg het er niet van af zonder me Hexacopter uit elkaar tehalen (denk ik)
heb al geprobeerd met kwastje en föhn,, maar lukt niet echt !!
Dank je.
Heb niets schoon gemaakt en zie ook geen stof zitten.
Zou me er niet druk over maken.
Misschien de lens van de camera even schoon maken.

Ik had wel een beetje pech.
Heb ik eindelijk een goeie locatie krijgt de combine pech.
1/2 uur moeten wachten.
En het was al een beetje donker.
Ik vind trouwens die 'Claas" in jouw filmpje veel mooier. :p

Nocturnal flight...nouja...na zonsondergang dan :-) 't was goed donker geworden...

FPV camera ziet dan nog behoorlijk veel

Toch grappig dat mensen dingen blijven posten die eigenlijk niet mogen.....

.

Ik vind je echt ongelofelijk.
Je blijft maar posten over dingen die niet mogen in een draadje wat NIET gaat over regelgeving.
Wat denk je nu eigenlijk; dat mensen hiermee stoppen omdat jij ze er voortdurend op wijst.

Ik vind mensen echt niet snel irritant en sociaal wat onhandig maar jij komt wel in de richting.
Doe veel mensen een enorm plezier en stop hiermee aub.

En schrijf niet dat we het niet serieus moeten nemen want je neemt jezelf ontzettend serieus.
Je hoeft van mij geen antwoord te verwachten in dit draadje, een discussie hierover zit niemand op te wachten.

Ik vind je echt ongelofelijk.
Je blijft maar posten over dingen die niet mogen in een draadje wat NIET gaat over regelgeving.
Wat denk je nu eigenlijk; dat mensen hiermee stoppen omdat jij ze er voortdurend op wijst.

Ik vind mensen echt niet snel irritant en sociaal wat onhandig maar jij komt wel in de richting.
Doe veel mensen een enorm plezier en stop hiermee aub.

En schrijf niet dat we het niet serieus moeten nemen want je neemt jezelf ontzettend serieus.
Je hoeft van mij geen antwoord te verwachten in dit draadje, een discussie hierover zit niemand op te wachten.

Er zijn regels op MBF. Één van die regels / verzoeken van de forumleiding is om in verband met het gedoe om regelgeving niet filmpjes te gaan posten waarbij die regelgeving gebroken wordt. Dat mensen dat dan toch gaan doen stel ik aan de kaak. Dat velen een bord voor hun kop hebben en niet doorhebben dat de regelgevers en regelmakers alsmede de handhavers zelf hier op het forum ook meelezen is jammer.

Hoe leuk de filmpjes als vliegen in de bebouwde kom, boven mensen, s'nachts, boven verkeer of wat dan ook mogen zijn, ze doen de hobby meer kwaad dan goed in mijn ogen.

En daar zeg ik wat van.

Kan je daar niet mee omgaan, jammer dan. Niet mijn probleem.

Ash.

Amen brother! We hebben het hier al eens meer over nachtvliegen gehad.. moet er nogvsteeds van komen..

Zorg maar dat je vliegende kerstboom weer de lucht in kan, t begint steeds sneller donker te worden!

Van de week ook al een paar rondjes in het donker gedaan, blijft een leuke uitdaging :)

Ach.... er mag zoveel niet.
Wildplassen mag ook niet, maar we doen het allemaal.

Hoe meer ruchtbaarheid je aan iets geeft (regelgeving), hoe meer het in de belangstelling komt.
Je moet gewoon geen slapende honden wakker maken;).

Er zijn regels op MBF. Één van die regels / verzoeken van de forumleiding is om in verband met het gedoe om regelgeving niet filmpjes te gaan posten waarbij die regelgeving gebroken wordt. Dat mensen dat dan toch gaan doen stel ik aan de kaak. Dat velen een bord voor hun kop hebben en niet doorhebben dat de regelgevers en regelmakers alsmede de handhavers zelf hier op het forum ook meelezen is jammer.

Hoe leuk de filmpjes als vliegen in de bebouwde kom, boven mensen, s'nachts, boven verkeer of wat dan ook mogen zijn, ze doen de hobby meer kwaad dan goed in mijn ogen.

En daar zeg ik wat van.

Kan je daar niet mee omgaan, jammer dan. Niet mijn probleem.

Ash.
Je mag inderdaad jammeren bij regelgeving draadje als je er niet mee eens bent in plaats weer van zoveelste draadje vervuilen.
Als je goed kijkt zie je ook dat deze piloot niet binnen bebouwde kom vliegt als je daar op doelt.

En als je echt zo goed aan de regels houdt laat jouw filmpjes van jouw vluchten eens zien, zodat de anderen daar een voorbeeld aan kunnen nemen of heb je soms niets om te vliegen en weet je er niet zoveel vanaf?

Back