Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Naar aanleiding van de topic tittel:
Gisteren boven een audi rs5! (in opdracht van de eigenaar)
Heb er ook een filmpje van ,aar de eigenaar had niet zon zin dat zijn kenteken erop stond...Dus die mag ik niet posten...
We hebben hier geen temperaturen van -35Beetje koelen = goed ja, maar die temps die we hier af en toe hebben werken in het nadeel van reeds slecht gesoldeerde punten....beetje krimp en hoppa!!!!....connector los van PCB of draadje los uit plugje.....
We hebben hier geen temperaturen van -35. Het is maar -5 tot -9 wat ik op zijn laagst heb gezien gedurende het daglicht. Gisteren was het zelfs boven 0 geloof ik. "Goede" solderingen kunnen hier prima tegen. Tuurlijk kan er altijd wat fout hebben gezeten....een breukje, wat nu naar voren komt, maar vroeg of laat was er toch gekomen en ook zonder kou.
Sterker nog als het te koud zou worden zou je juist probleem krijgen dat sommige electronica het niet doet bij -45, maar bij het opwarmen zal het gewoon weer functioneren. Het gaat nooit kapot.
John , als je op 4s vliegt kan je best een 450mah 3s lipo voor de Vtx gebruiken.
4s kan het niet aan...