waar hebben we laatst nog gevlogen

kenteken kun je wegvegen :D. Maar is 35cm niet een beetje te dichtbij voor foto of video?

@roni
denk niet dat het die core was, maar er waren wel veel storingen inderdaad. Van die reflectie gevallen.
 
Ik heb het vorige zomer ook gehad en toen lag het aan een slechte Osd.
Osd vervangen en probleem was opgelost.
Het is gewoon zoekwerk , kan aan vanalles liggen..
 
gisterren ook weer gevlogen vlak bij de moerdijkbrug
helaas bij de 2e vlucht gaf de video zender de geest en had ik geen beeld meer
moet de boel nog nakijken maar ben bang dat de zender het begeven heeft
verder geen schade en heb netjes op zicht kunnen landen
 
Kou is alleen goed voor de Vtx :D. Die dingen worden normaal best warm. Welke TX was het? Immersion 5.8?
 
Beetje koelen = goed ja, maar die temps die we hier af en toe hebben werken in het nadeel van reeds slecht gesoldeerde punten....beetje krimp en hoppa!!!!....connector los van PCB of draadje los uit plugje.....
 
Beetje koelen = goed ja, maar die temps die we hier af en toe hebben werken in het nadeel van reeds slecht gesoldeerde punten....beetje krimp en hoppa!!!!....connector los van PCB of draadje los uit plugje.....
We hebben hier geen temperaturen van -35 ;). Het is maar -5 tot -9 wat ik op zijn laagst heb gezien gedurende het daglicht. Gisteren was het zelfs boven 0 geloof ik. "Goede" solderingen kunnen hier prima tegen. Tuurlijk kan er altijd wat fout hebben gezeten....een breukje, wat nu naar voren komt, maar vroeg of laat was er toch gekomen en ook zonder kou.
Sterker nog als het te koud zou worden zou je juist probleem krijgen dat sommige electronica het niet doet bij -45, maar bij het opwarmen zal het gewoon weer functioneren. Het gaat nooit kapot.
 
boel even nagekeken het lijkt er op dat die nog wel iets uitzend maar das echt minimaal en niet goed te zien
zou haast denken dat die zijn zendsterkte kwijt is
ben bang dat het een nieuwe moet worden
het is deze zender
 
Dacht dat jij op 5.8 vloog? Ik weet dat jij op 4S vliegt.....deze dingen kunnen niet op 4S werken. Je moet echt 12V voor deze hebben.

Dus tussen 10 en 14 ongeveer. Boven de 14V gaan ze echt kapot.
 
We hebben hier geen temperaturen van -35 ;). Het is maar -5 tot -9 wat ik op zijn laagst heb gezien gedurende het daglicht. Gisteren was het zelfs boven 0 geloof ik. "Goede" solderingen kunnen hier prima tegen. Tuurlijk kan er altijd wat fout hebben gezeten....een breukje, wat nu naar voren komt, maar vroeg of laat was er toch gekomen en ook zonder kou.
Sterker nog als het te koud zou worden zou je juist probleem krijgen dat sommige electronica het niet doet bij -45, maar bij het opwarmen zal het gewoon weer functioneren. Het gaat nooit kapot.

Tja...-35 of -5....tis allebei onder het vriespunt, toch? Of zie ik dat nu verkeerd? Feit is dat soldeerwerk daar niet heel best tegen kan, plus het feit dat veel van ons spul toch ook gewoon het 'betere' Chinese broddel-soldeerwerk is....
Tis maar dat je t ff nakijkt op je vliegspul, zou ik zo zeggen...
 
Tin is geen water natuurlijk :D. Smeltpunt water is 0 graden Celsius en smeltpunt tin is 232 graden Celsius. Boven 0 of onder 0 is maar een andere waarde en het heeft geen effect. Het vriest niet, want het is eigenlijk al bevroren ;)

Alleen bepaalde componenten gaan bij een bepaald temperatuur afwijken en gaan ze niet meer juist zijn, dus je krijgt een ander gedrag op je elektrische schakeling, waardoor dingen niet gaan werken. Dan praat je echt over -35 graden en kouder. Vocht speelt wel een rol en onder de 0 graden is per definitie alleen beter, omdat er geen vocht in de lucht meer is.
 
hahahaha.. maar je kunt m wel je text laten omlijnen in zwart, hoef je geen tape meer op je lens te plakken..;)

Zonder gekheid. Hij is wel prijzig, maar eigenlijk ook als autopilot voor vliegtuigen bedoeld..
Kijk anders eens naar de remzibi osd, die is ook erg flexibel..
 
Ik kijk nog wel wat ik doe, heb hier ook nog een G-0SD liggen, als ik die kan flashen naar cl-osd is dat misschien ook wel wat........
 
Back
Top