waar hebben we laatst nog gevlogen

Met welke camera is dit gefilmd mark?

Ziet er weer als vanouds uit inderdaad.... Was je niet bang voor de regen.. Ik heb de hele dag voor het raam staan wachten, maar het werd erger en erger.

Dit is met een mobius met wide angle lens gefilmt.

Gelukkig vroeg in de middag nog kunnen vliegen toen het nog redelijk weer was. Toen de accu leeg was begon het net te druppen :mrgreen:

Dit is met een mobius met wide angle lens gefilmt.

Gelukkig vroeg in de middag nog kunnen vliegen toen het nog redelijk weer was. Toen de accu leeg was begon het net te druppen :mrgreen:

Ik was pas tegen 12 uur klaar met bouwen... en toen was het echt al te erg. Balen .... maja.
Ik zag nog net een druppel op je lens verschijnen :)

Ik zal ook eens zo een Mobius bestellen... Dit ziet er echt niet slecht uit!

Afgelopen zondag in Burgh-Haamstede;

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag Mohawk weer eens uitgelaten :D

(Filmpje met mn telefoon is mislukt, je ziet alleen een verzameling pixels voorbij vliegen :( )

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke plek Danny en wat ga je weer rap!..@markjuh oude liefde weer in glorie hersteld 8)..was wel wat draaierig van al die 8jes ..@Alexzzz,is dat geluid van je gimbal?..best irri om aan te horen,maar altijd leuk al die filmpjes om te kijken :thumbsup:

Alexzzz,is dat geluid van je gimbal?..best irri om aan te horen,maar altijd leuk al die filmpjes om te kijken :thumbsup:

Klopt, digitale servo's van de gimbal. Brushless gimbal kan ieder moment binnen komen trouwens, dit heeft ook ingebouwde rubbers, dus de trillingen zouden dan ook weg moeten zijn....

voor herhaling vatbaar jungs ?

we hebben denk ik maar 1/3 gehad :D

volgende x zoiets meenemen
15200_Fun2Go_medium.jpg

hahahahahahaha

op accu ? , een 250cc , moeten wel raggen he , kunnen we eerst onze vlieg parcours te motor afleggen ;) scheeld weer veel tijd :lol:

Hmm, denk dat ik bij de gemeente een karretje aanvraag. De MCOL vervoerskar
Het is voor het goede doel he, zal mijn haren helemaal grijs verven

whahahaaaa ja,kun je meteen wat sporen trekken voor te volgen nick :lol:

lolll hans,ma da hoef niet,heette toch mcol. OUTLAWS:cool:

Back