waar hebben we laatst nog gevlogen

mooi vids heren ;)

Mini H FPV

dagje vliegen met de Danny's

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Enorm braakliggend terrein in Hoogland, Amersfoort naast de plaatselijke Ikea. Net onder knooppunt Hoevelaken. Ik kwam er een week terug voor het eerst... het is er geweldig. Men vliegt er met drones, modelvliegtuigen, etc. en ondertussen rijden er quads en motors op de zandbergen aan de rand (leuk voor opnames).

Om een kleine indruk te geven heb ik dit (lelijke) filmpje geschoten. Ik ga er vaker naar toe... heerlijk om het gas eens los te kunnen trekken op een veilige manier met ruimte aan alle kanten.

https://vimeo.com/90579897

Enorm braakliggend terrein in Hoogland, Amersfoort naast de plaatselijke Ikea. Net onder knooppunt Hoevelaken. Ik kwam er een week terug voor het eerst... het is er geweldig. Men vliegt er met drones, modelvliegtuigen, etc. en ondertussen rijden er quads en motors op de zandbergen aan de rand (leuk voor opnames).

Om een kleine indruk te geven heb ik dit (lelijke) filmpje geschoten. Ik ga er vaker naar toe... heerlijk om het gas eens los te kunnen trekken op een veilige manier met ruimte aan alle kanten.

https://vimeo.com/90579897

Zat ruimte daar inderdaad (ik woon in Vathorst). Om FPV te vliegen is er echter maar weinig uitdaging. Aan de andere kant van die zandberg heb je ook nog wat terrein waar vroeger boerderijen heb gestaan.

Nice. Da's dus pal naast de A1?

Je hebt wel gelijk dat er weinig uitdagingen zijn daar. Al probeer ik die mooie modelvliegtuigen goed in beeld te krijgen vanuit de lucht (onbegonnen werk trouwens).

Ik vlieg ook regelmatig naast het spoor in Amersfoort (tussen achterzijde station en Pathe... braakliggend terrein). Dat levert al wat mooiere beelden op.

Het terrein bij Ikea gebruik ik nu vooral als oefenruimte om wat beter te leren vliegen. Of beter gezegd: leren filmen. Ik gebruik geen FPV... en tot nu toe lijkt het nergens naar. Dus eerst maar eens flink oefenen, en dan pas leuke, uitdagende, locaties vinden.

Ik zie dat jij prijzen wint met multi copter racing... zo ver ben ik dus nog laaaaaaaang niet.

Ik stond te trillen vd adrenaline!!!..paar keer dat het beeld even weg viel (er stond een groot gebouw voor mijn neus ahum) en ik keek via de gimbal,ook al niet handig..8)
Maar erg happy met de ervaring...zelfs geland met bril op! Nu nog wat meer vertrouwen erin krijgen en wat vlotter gaan vliegen...dit is een slakkentempo vergeleken met vids van anderen...komt nog wel :-)

Ik stond te trillen vd adrenaline!!!..paar keer dat het beeld even weg viel (er stond een groot gebouw voor mijn neus ahum) en ik keek via de gimbal,ook al niet handig..8)
Maar erg happy met de ervaring...zelfs geland met bril op! Nu nog wat meer vertrouwen erin krijgen en wat vlotter gaan vliegen...dit is een slakkentempo vergeleken met vids van anderen...komt nog wel :-)

@Ben Janssen: +1 ;)

ieder heeft zijn STYLE en gaat zijn eigen FPV-weg
toen ik vorig jaar begon vond ik mooie plaatjes/omgeving/onderwerpen filmen nog heel leuk
met de tijd is dat wat veranderd omdat ik me snel verveelde en het ook niet VLOT genoeg ging voor me
ben toen in de Bossen gaan vliegen voor me Fingerspietsengefulh op tevijlen,,
maar ben er sindsdien NIET meer uit gekomen :D:D

vind je VID super en zeker voor de EERSTE X FPV met Fatshark
zal alleen maar beter en beter gaan .. ben benieuwd in de toekomst

Hoogvliet, met af en toe Marvin in beeld:p

O jee...nu ziet iedereen hoe grijs ik al ben :-) mooie plek om te vliegen,zeker voor jullie mini's...miss een idee hier de ZH editie van quadcopter racen te doen?

Dank je Jurgen 8) ..het werd echt tijd! De set al 2jr in bezit en pas sinds ik met de Spyder ben gaan vliegen gebruik ik hem...eerst nog met een ietepieterig schermpje en nu dit weekend voor het eerst echt met de bril.
Het zal nog wel even duren eer ik het echt gewend ben maar bevalt goed..en zekers dat er nog heel wat filmpkes gaan komen :-)

Locatie is trouwens park/restaurant de heerlijkheid in Hoogvliet.

Laatst bewerkt:
Back