waar hebben we laatst nog gevlogen

vandaag samen met ben en viper naar het zand geweest in Alphen
veel wind en hierdoor ook wel best koud maar wel gezellig

02027005.jpg

02027006.jpg

02027010.jpg

ook onze nieuwe fpv koffers meegenomen

eerst de mijne en dan die van ben
02027004.jpg

02027003.jpg

02027001.jpg

Laatst bewerkt:
En waar zijn de videos? Wat hebben ze daar achter jullie geplaatst (houten balken)? nieuwe FPV hindernissen?

Die koffers vind ik gaaf.

Ik ben vandaag indoor wezen oefenen met hooveren met de quad die ik van Ben heb overgenomen.

Lukt al heel goed,en misschien later eens zo'n koffer bouwen om te beginnen met een begin te maken naar FPV,zowel voor quad als auto.

Leuk mannen , wordt eens tijd dat ik ook weer een paar vluchten doe.
De laatste weken is er erg veel wind in patatenland :)

Leuk mannen , wordt eens tijd dat ik ook weer een paar vluchten doe.
De laatste weken is er erg veel wind in patatenland :)

Een mooi bebost gebied zoeken, daar valt de wind wel mee. Had ik ook gisteren gedaan terwijl er een storm op komst was.

Door de kou toch minder zin om te vliegen.
De zomer komt stilletje dichterbij , zal ik vluchten genoeg kunnen doen...

Hier in kaaskoppenland ook veel wind. Ben maar meteen een boom in gevlogen :)

Toch is dat een heerlijke locatie voor meets enzo. De wind is daar altijd wat minder dan in de rest van de Nederland en je raakt daar niet uitgevlogen.

Je zou het niet zeggen, maar er stond een stevige wind.
Mijn statief en de stoelen waaide gewoon om.

Ja dat zag ik, maar bedoel meer dat de wind daar altijd toch wel net iets minder is als de rest van nederland en dan vooral als je redelijk laag blijft. Je ziet het aan het water daar. Bij de vorige 2 meets daar was het net een spiegel.....totaal geen wind leek het wel.

Die koffers vind ik gaaf.

Ik ben vandaag indoor wezen oefenen met hooveren met de quad die ik van Ben heb overgenomen.

Lukt al heel goed,en misschien later eens zo'n koffer bouwen om te beginnen met een begin te maken naar FPV,zowel voor quad als auto.

Heb je 'm vliegend Pinkie, das mooi man! :banana:
Ben.

En waar zijn de videos? Wat hebben ze daar achter jullie geplaatst (houten balken)? nieuwe FPV hindernissen?

Tja, wat zal ik zeggen?
Heligek was nogal speels die middag dus hij reageerde af en toe zodanig dat ik twijfel of ik mijn video op het net kan zetten.
Ik heb deze naar 'm toe gestuurd dan kan ie zelf bepalen wat ie er mee doet.

Als jullie flink aandringen plaatst ie 'm misschien wel. :agrue:
Ben.

Back