waar hebben we laatst nog gevlogen

ben, ja ik vind het fijner om mee te vliegen. heb het nog wel een stukje terug gezet, en nu staat het naar me zin.

Paar weekjes terug overgevaren bij Dordt richting Werkendam.
Spullen uitgepakt en wat foto's geschoten.
Leuk fpv vliegen daar.
full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag toch even met het korte mooie weer gevlogen :-).

Alleen krijg ik het niet voor elkaar om me quad goed af te stellen...
Iemand die mij kan helpen hierbij ?? (q450,kk2.0,turnigy 9x)

KK2 afstellen = Pgains omhoog totdat ie begint te oscilleren, dan Pgains terug omlaag tot ie (net) niet meer oscilleert.

Gisteren (correctie dankzij Corne: er stond eerst Vandaag)gevlogen bij Dorst (Noord-brabant) samen met Markjuhh en Tonygils

FPV flight 6 in very windy weather

Ik moet echt een andere videobewerkings programma gaan gebruiken dan windows movie maker.

Helaas is mijn laptop van de zaak ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag? dan waren jullie er vroeg bij....moet echt eens meer gaan vliegen, want je haalt me in ;)

Was gisteren natuurlijk.
Zo vroeg ben ik er in het weekend ook weer niet bij:)

Gaat steeds beter.
Had alleen slecht video ontvangst zodra ik achter die boompjes vloog.
Heb dus daarom alleen maar wat bochtjes gevlogen en wat paadjes volgen.

We gaan snel weer eens vliegen!!!

Mooie vlucht jurgen. Ken de locatie inderdaad van corne crash een tijd geleden.
Heb je props wel goed gebalanceerd? Ik zie veel vibratie namelijk. Op een zonnige dag is het super veel jello.

@ Garbungel en Lennie
Thanks for the compliments

Props zijn aardig in balans dacht ik zo maar denk ook dat een deel met de wind te maken had. Erg rare windvlagen daar.

Ik zal eens kijken wat ik ermee moet want dit is niet de kwaliteit die ik wil.

Lijk er in de video wel op dat je aardig wat hoogte verliest tijdens voorwaartse vlucht?

Hoe bedoel je dat?
Ik ben nog niet zo goed met hoogte inschatten en vliegen natuurlijk als jullie door gewinterde piloten dus heb nog veel te leren. Ook de bochten zijn nog te voorzichtig maar ben allang blij dat het zo gaat zoals het nu gaat :)

Back