waar hebben we laatst nog gevlogen

Thanks,

Ik vlieg nu nog wel op gps mode maar ga dit bij meer tijd en beter weer eens afleren en op manual mode of eerst atti en dan manual mode vliegen.

Weet iemand trouwens waar ik de zwarte dji armen kan kopen?
En de graupners e-props 9 inch?

De Dji armen heb ik hier besteld:

DJI Frame Arm For F450 F550 TBS Discovery Black Color 4 PCS + Screws - DronesVision

Speciaal hier vanwege het feit dat die schroefjes bijna nergens te krijgen zijn, bij TBS krijg je bij armen geen schroefjes, hier zitten er wel bij, dus als je er dan 1 naar de gallemiezen draait heb je reserve. Heb me suf gezocht naar de juiste maat schroefjes maar die zijn nergens op voorraad. Vergis je niet in het feit dat de Dji armen 2,5 mm schroefjes zijn, en de clone armen 3mm. De 3 mm schroefjes zijn dan ook op ieder straathoek te koop.......

trouwens een betrouwbare site waar ik al vaker besteld heb, en het niet superlang duurt voor 1 en ander binnen is !
(het blijft china natuurlijk)

Hè corne, nieuwe hobby gevonden?
Zijn de takken niet goed genoeg meer om in te vliegen?

Hopen dat er geen water in de sloot lag

In deze tijd en geen water in de sloot dan is het wel een hele rare sloot.:(
Hoop dat ie niet in het water heeft gelegen Corne.
Dat is wel heel zuur.

Nou dat water was er wel, anders had ik wel greppel gezegd....., en ik eindigde daar natuurlijk omdat ik een tak raakte.

Ik had ineens een zware windstoot en hij hing ineens stil, ik dacht toen dat ie recht boven de sloot hing. Helaas was ik vergeten hem in rate mode te zetten, en dan is alles net iets trager, dus wilde voorruit, maar toen ie iets voorut ging zakte ik wat, en raakte die tak.

Het geluk is met mij zullen we maar zeggen.:evil:.....gelukkig dreef hij op de kop en zijn mijn regelaars niet nat geworden. Was ook vergeten te disarmen, en hij draaide dan ook nog netjes stationair toen ik hem uit de sloot viste....

Gelukkig heb ik mijn brain behandeld met wet-protect, dat is denk ik ook de reden dat die het nog deed en de props nog gewoon draaide.....

Zoals gezegd, filmpje volgt want ik had een externe cam opgesteld om te filmen dat ik daar mooi tussen die bomen door suisde.....nou geen suc6 dus.....

Weer eens in het Stadspark, Tilburg. Niet groot, maar windstil en lekker dicht bij huis.
Los gevlogen, 2 Quads, 2 semi-crashes, en voetbal:

Laatst bewerkt door een moderator:
Veerplas , nabij industrieterrein Waarderpolder ;

Vanochtend vroeg, in de mist gevlogen, en snel na opstijgen, was ik de Phantom al kwijt!Eerst hoorde ik hem nog wel, maar na enige tijd was ik het contact volledig kwijt.. Dikke paniek, want een hoop water in de buurt, en ik zag de bui al hangen de Phantom plus Go Pro nooit meer terug te vinden !

Na enige twijfel besloten de zender uit te zetten, in de hoop dat de FailSafe zou overnemen... Na enige tijd wachten, nog geen resultaat, en ben toen maar gaan zoeken.. Heb een flink end rondgelopen, en had de moed al opgegeven, de Phantom ooit nog terug te zien ..:( En ben toen maar terug naar de auto gelopen..En groot was mijn verbazing, de Phantom terug op zijn startplek te vinden, op nog geen meter afstand, en de camera nog steeds filmend . :p

Heb de film geupload, en op 1:50 wordt het leuk, als de Phantom door het wolkendek heen treedt ..:)

Veerplas , nabij industrieterrein Waarderpolder ;

Vanochtend vroeg, in de mist gevlogen, en snel na opstijgen, was ik de Phantom al kwijt!Eerst hoorde ik hem nog wel, maar na enige tijd was ik het contact volledig kwijt.. Dikke paniek, want een hoop water in de buurt, en ik zag de bui al hangen de Phantom plus Go Pro nooit meer terug te vinden !

Na enige twijfel besloten de zender uit te zetten, in de hoop dat de FailSafe zou overnemen... Na enige tijd wachten, nog geen resultaat, en ben toen maar gaan zoeken.. Heb een flink end rondgelopen, en had de moed al opgegeven, de Phantom ooit nog terug te zien ..:( En ben toen maar terug naar de auto gelopen..En groot was mijn verbazing, de Phantom terug op zijn startplek te vinden, op nog geen meter afstand, en de camera nog steeds filmend . :p

Heb de film geupload, en op 1:50 wordt het leuk, als de Phantom door het wolkendek heen treedt ..:)

Wel ontzettend mooi dat hij zo boven de wolken uitkomt. Wel een goede les om niet in mist te vliegen. Fijn dat het goed afliep.

Back