waar hebben we laatst nog gevlogen

Dank je Danny.
De beurt is nu aan de uien.
Dit is deel 1.
De uien worden gerooid en blijven een paar dagen op het land liggen om alvast wat te drogen.
Deel 2 volgt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige film weer Ben. Je moet contact opnemen met de producenten van school tv. Dit is een mooie manier om te laten zien hoe het werkt.

4

Vanmiddag nog even bij de kust wezen kijken...de Grevelingen,hoop wind maar heerlijk beeld 8)

Step by step...hahaha,ik vlieg nog altijd gewoon los...de wil is er,nu nog het kunnen #ikhebruziemetdiebril#..8)..tot morgen!

de nieuwe tbs discovery pro geprobeerd met 15x55 props. helaas props in beeld dus nu op 6s proberen met 10 en 12 inch props.

jep 15 inch props had mooi gewerkt als het niet in beeld kwam. gimbal moet ook nog wat tuning. het waaide die dag nogal en grotere props hebben daar wel last van. wil het nu proberen op 6s met 10 en 12 inch. kijken wat mij een leuke vliegtijd geeft.

Armen zijn inderdaad van rctimer. gaten komen overeen alleen voor discovery en discovery pro even 10mm spacers halen voor tussen de frameplaten. voor de rest plug en play.

Andy

Ik zie dat je dit filmpje ook op je website hebt gezet.
Ik zou dat niet gedaan hebben.
Is niet echt een filmpje waarop ik je uit zou kiezen om voor mij te gaan filmen.

Verders gewoon lekker door gaan met vliegen hoor en hier posten.

Back