waar hebben we laatst nog gevlogen

ja mooi !

heb hier nog een filmpie van de vortex running the cobra 2206-2100kv motors
Peter,
Ik heb zelf nog nooit FPV gevlogen maar zie jij exact hetzelfde als ik nu op jouw filmpje? Ik vind het namelijk erg knap dat je het poortje niet mist want ik zie hem op het laatste moment pas.
Gr, Dirk

Peter,
Ik heb zelf nog nooit FPV gevlogen maar zie jij exact hetzelfde als ik nu op jouw filmpje? Ik vind het namelijk erg knap dat je het poortje niet mist want ik zie hem op het laatste moment pas.
Gr, Dirk

Hallo Dirk.
Nee ik zie niet hetzelfde als jij nou ziet op het filmpie, ik neem de vlucht op met een action camera en de live video feed naar mijn brill gaat via een andere low resolutie camera.
Ik heb hier een voorbeeld, dit is precies zoals ik het zie;)

Hallo Dirk.
Nee ik zie niet hetzelfde als jij nou ziet op het filmpie, ik neem de vlucht op met een action camera en de live video feed naar mijn brill gaat via een andere low resolutie camera.
Ik heb hier een voorbeeld, dit is precies zoals ik het zie;)
Peter,
Alsnog petje af. Het gaat mij toch allemaal wat snel. Bedankt voor de film.

Hier enkele rondjes vliegen met @Captain Blackout ,Mauro en Jimmy in België
Mooie lokatie om lekker te raggen achter elkaar!

Mooi lange track voor snelheid, maar met die slalom zou ik die pionnetjes echt nodig hebben [emoji2]

Gisteren op Vliegbasis Soesterberg gevlogen, menno en Boris waren er ook:

32f795fd52040a150b30f8c973c9ff2f.jpg

Vandaag in Polen het vliegen :)
Wind is eindelijk afgezwakt om te kunnen vliegen , t was wat extreem hier zeg maar.

Het raam om te vliegen is wat klein, word al erg vlot donker, zijn nog een paar plekken
waar ik wil gaan vliegen, kijken of het gaat lukken.

De vlucht van vandaag, in HD deze keer.
Probeerde *extreem* hoog te komen, helaas had de accu er wat minder zin in en moest de poging opgeven.
Aan de temperatuur van de drone te voelen gok ik het op kou.
Beneden is het hier nu 16 graden, maar daarboven vermoed ik een stuk lager. ( en vind de LiPo dat niet grappig )

Volgens de buurtbewoners de eerste luchtbeelden na de Russen en hun vliegtuigen.
Vinden het maar mooi speelgoed, dat in dit gebied erg onbekend is.

Ziet er wel gaaf uit Rene. Alleen je bleef zo hoog vliegen... :)
Wat was nou de totale schade aan het eind van de avond als ik vragen mag....

Klopt qua hoogte, was m'n eerste keer binnen, dus had nog wat moeite met hoogte houden. Schade was veel props, 1 losse magneet in een motor en 2 kapotte lens protectors.

Ok... dus die betonvloer werkte niet mee. Sowiezo buiten laag blijven icm bochten is al lastig, dus binnen lijkt het mij nog lastiger ... zeker als je weet dat je ook nog een plafond boven je hebt dus niet even wat gas kan geven indien het fout gaat.

Resteinge, Belgische ardennen. Kostte me maar 7 props.
Helaas heb ik geen beelden; Mijn actioncam deed het schijnbaar niet. :oops:

Back