waar in nederland GWS propellers te bestellen?

hallo allemaal,

Zoals de titel al aangeeft, ik ben op zoek naar een site waar ik in nederland GWS props kan bestellen.

Ik kon er zo snel geen vinden. ik hoop dat iemand een idee heeft.

Groeten

Roderick

In nl gewoon op je eigen pc..
met betaalvriend via adam bank.

...acw jappan...

paypal heb ik dus niet. ik weet dat het aan te vragen is, maar ziet er allemaal zo moeilijk uit. Ik heb gezien dat VASCO ze verkoopt, alleen, beetje duur vindik zelf.

maat: 1147 (in die richting volgens mij, uit mijn hoofd)

In nederland zijn de propellers gewoon 2 a 4x duurder dan je ze bij acw kunt bestellen.

Paypal is net zo makkelijk of moeilijk als een prepaid debiel kaart.

Gewoon een paypal accountje aanvragen, en daar via de bank (je weet toch hoe gewoon geld storten via de bank werkt? ) een budget op storten.
(kost 2 a 3 dagen)

Daarna kun je dit budget (bijv e10,-) besteden in div internet winkels bijv acw. (is dan tot ca $13)

Props en andere goodies bestellen bij acw, binnen een week in je brievenbus...

Een paypal accaunt is niet nodig om bij acw te bestellen.
Je kunt het gewoon direct van je credit card af laten schrijfen.
Doe ik altijd (met mijn moeders credit card) en bestel nu liever bij acw dan in Nederald.

Dat is juist de bedoeling van paypal om het niet te gebruiken van een credit card en er alleen geld op staat wat je nodig vind.
Dit is de veiligste weg van betaling. Ik gebruik het al een hele tijd en ook makkelijk als de dollar zakt.

Hans.

oeps, dat was dezelfde site als bovengenoemde... ik dacht nederlandse ACW te lezen in die post. excuses. nu nog de goede prop vinden... 11 x 5/6 etc of 12 x... bleh

Back