Waar is de razor 350 verkrijgbaar

Naar aanleiding van dit draadje de vraag waar ik de brushless motor Razor 350 kan bestellen. De vaste sites hebben deze niet meer en zijn eigenlijk ook niet meer leverbaar. Ik heb er zelfs een paar belletjes richting the states aan gewaagt maar 9 van de 10 krijg je te horen "no more available" of "no international shipping".

ik zoek mijn eigen rot en van razor motors zelf krijg 1 of andere vage auto reply mail terug waaruit blijkt dat de server mijn html mails niet accepteerd :?

Waar is deze motor nog verkrijgbaar? De hoop op het bestellen zonder credit card en het dus betalen op een andere manier heb ik al opgegeven. Ik zoek wel even iemand die me uit de brand helpt met een credit card of schaf mezelf er 1 aan.

Op de site van b-p-p.com zag ik de motor niet staan en allerc.com heb ik gebeld en die heeft hem niet meer en ook niet meer leverbaar helaas.

/edit
Het enigste wat ik daarnet heb gevonden is helihobby.com, maar daar las ik vandaag opeens erg slechte verhalen over. Heeft iemand ervaring met deze winkel?

Om nog even op helihobby terug te komen. Ik zat net dit draadje te lezen en dat ziet er gewoon niet goed uit. Volgens de site is de motor in voorraad maar met deze verhalen die ik hoor ben ik niet van plan om daar iets te gaan bestellen.

Heeft er iemand nog andere suggesties?

Heli hobby wordt zo vaak door de mangel gehaald. Maar ik ben er dik tevreden mee. Heb er al zo vaak wat besteld. Wel een paar keer gehad dat ze (bij het bestellen van veel onderdelen) ze een onderdeeltje waren vergeten mee te sturen. kleine mailwisseling was genoeg om dat op te lossen.

Raar dat ze razors niet meer verkopen bij die winkels die ik al genoemd heb :(

Kijk dit verklaart een hoop:
Announcement. Razormotors is no longer selling to dealers. By selling direct only, we can lower prices and save you money. 25% off on all 20mm motors, except the RZ-2500A. (10%)

Als dit met paypal (razor doet daar een beetje moeilijk over begreep ik) gaat lukken dan bestel ik het gewoon rechtstreeks. Het scheelt ook nog eens aanzienlijk in prijs.

Was even zoeken waar ik het ook alweer gelezen had, maar gevonden:
IMPORTANT! We are discontinuing using Paypal , except in rare circumstances, because of the large number of payment requests that are not being responded to, and that we are not receiving all the payment notices from Paypal. If paying by check, we cannot process the order until we receive it. Just send the amount the shopping cart calculates.

Hier komt de motor incl shipping op $76.49, dat is echt veel goedkoper dan helihobby!

Het was ook eerst mijn bedoeling om hem direct bij razor motors zelf te kopen. Maar gisteren zat ik nog even op hun site rond te neuzen en bleek dat de leveringen soms erg lang kunnen duren (6 tot 8 weken). Daarnaast gaan ze begin augustus een paar weken op vakantie dus heb ik zomaar zo'n gevoel dat ik wel een tijdje kan wachten op de motor.

Dus toch maar de keuze/gok genomen om hem bij helihobby te bestellen. Volgens de site is hij in stock dus hoop ik dat de database redelijk up to date is. Inmiddels heb ik de bestelling geplaatst en wacht ik op reply op een mail die ik gestuurd heb. Want volgens mij kloppen de shippingskosten niet helemaal, daarnaast moet ik ook nog even wachten tot mijn overschrijving bij paypal is bijgeschreven.

Ik heb maar niet gewacht met de order omdat razor niet meer aan dealers levert zoals je eerder in dit draadje hebt kunnen lezen. Ik heb natuurlijk geen idee hoeveel helihobby er nog op voorraad heeft.

Het geld was nu al, binnen enkele uren dus, al bijschreven op mijn paypal account. Heb helihobby meteen even gebeld over de shipping kosten, dat gaf me meteen een heel ander beeld dan wat ik op de diverse fora heb gelezen. Heel erg behulpzaam en binnen 3 minuten wist ik wat ik weten wou en was alles opgelost.

Nu is het dus wachten op het pakketje :)

Back