jimmy94 28 dec 2009 #1 ik zou graag willen weten waar ik realflight simulator kan kopen. als het kand met controller, en weet iemand hoe duur het is?
ik zou graag willen weten waar ik realflight simulator kan kopen. als het kand met controller, en weet iemand hoe duur het is?
Turbo-Dreams 28 dec 2009 #4 Dan even google gebruiken? maargoed : www.albatros.ws En dan even zoeken naar simulators.
H Hobby4Life 28 dec 2009 #5 Flycam.nl - De GROOTSTE en UITGEBREIDSTE modelbouw helikopter speciaalzaak - Simulators RCtechnics Simulators RC Vliegsimulators Simulators | RC Vliegtuigen en Helikopters Nijverdal Flightsimulators, vliegsimulator | www.twr-trading.nl Laatst bewerkt: 29 dec 2009
Flycam.nl - De GROOTSTE en UITGEBREIDSTE modelbouw helikopter speciaalzaak - Simulators RCtechnics Simulators RC Vliegsimulators Simulators | RC Vliegtuigen en Helikopters Nijverdal Flightsimulators, vliegsimulator | www.twr-trading.nl
Stoomstrijkijzer 28 dec 2009 #6 Aerobertics.be - home Staat denk ik niet op de site, maar kheb die daar binnen al zien staan. Een mailtje sturen kan nooit kwaad.
Aerobertics.be - home Staat denk ik niet op de site, maar kheb die daar binnen al zien staan. Een mailtje sturen kan nooit kwaad.
fabianvzwol 29 dec 2009 #7 albatros modelbouw en aerobertics verkopen realflight G5 momenteel voor ca. €200