waar kan ik straatbanden kopen voor een rustler

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ik heb pas een rustler vxl gekocht. maar ik heb de achterbanden al helemaal plat gereden. waarschijnlijk teveel op de straat gereden daarom wil ik straatbanden kopen maar ik kan alleen de gewone banden vinden voor de rustler vxl

al vast bedankt

groeten robert

je hebt de annaconda banden nodig.

tekoop bij PK-racing, RC twente, local hobby shop, div andere internet shops.

Als je bij banden kijkt en dan traxxas series dan staan ze er volgensmij gewoon bij hoor. Kijk anders even in je boekje het artikelnummer na. Dat zoekt ook gemakkelijker. Of anders laten bestellen door de winkel waar je de auto hebt gehaald?

of anders proline thirties, en dan de roadrages/road rages II of de speed hawgs als ik me van de laatste de naam goed kan herrineren... die moeten volgens mij ook passen...

okej bedankt ik snap het ongeveer ik ben nog maar net begonnen met deze hobby dus vandaar dat ik er niet zo heel veel afweet maar dat komt wel goed

in ieder geval bedankt

LOL Carno.

Verder :
New%20topic%20abusing.png

Zo'n vraag kan goed in het Rustler topic.

Anaconda's worden vaak aangeraden, heb ze zelf gehad en vond ze waardeloos (0,0 grip met koud weer). Zou mijn geld liever uitgeven aan een proline setje.

Laatst bewerkt:
[mod]We hebben hier speciaal 1 centraal Rustler forum voor ingericht hier. Graag hier je vragen stellen. Dan is het voor iedereen overzichtelijk en ergeren mensen zich ook niet (terecht) aan de nodeloze hoeveelheid topics die geopend worden. Ik doe dit draadje op slot[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back