Waar komen jullie toch vandaan

Yo,

Al de mooiste berichten gelezen en nuttige antwoorden gehad, en die open vaardagen e.d. ga ik zeker een keer bezoeken.
Maar zijn er op dit forum ook mensen die uit het Noorden des lands komen?
Zelf kom ik uit Rolde (Dr) maar ben van oorsprong een "Grunninger".
Zou graag willen weten of er nog meer van dit soort volk op dit forum actief is.
Tevens zou ik willen weten of onder dit gezelschap ook nog echte (hard)rockers zijn. Lijkt me ook zeer interresant om zelf een electrische gitaar te bouwen, maar dit hoort waarschijnlijk niet op dit forum thuis (ha ha)
Ik hoor (of lees) het wel.

Greetings,
Luit
Mijn WebSeit

Aangezien dit draadje meer in het Cafe thuis hoort, heb ik 'm verplaatst.

Ohja ik kom uit Baarn (Utrecht).

Groeten,

Jan

woonde eerst in Groningen daarna in Friesland en nu in
Gelderland, Barneveld
wel makkelijk midden in het land

Groeten Gerjan

Iemands woonplaats staat gewoon onder het icoon en in de profielen hoor..

Maarre.. ik woon in eibergen..

Robert

Ook hier in het hoge noorden! 10km te noorden van Dokkum, aan de waddenkust in Friesland, tegen (de provincie) Groningen aan! En natuurlijk Rock, Hardrock en Metal fan!
Zelf een Gitaar bouwen....? vraag het Brain May van Queen ;)

Even wat over RC in het noorden:
Ik heb gehoord dat er in Groningen (stad) dichtbij de ringweg en vuilnisbelt ergens een permanent RC-car asfalt circuit is, weet iemand daar meer van?? Heeft iemand de locatie en weet iemand met wie ik contact moet opnemen om daar te rijden?

Onze beheerder drukt het weer eens te aardig uit. GEEN banners in het onderschrift, graag zsm zelf verwijderen...

<-- bij de weg, hier woon ik.

Bij deze heren!!

Sorry hoor, even over 'tha rules' heen gelezen.......

Maar ja, zoals mijn Kyosho USA1 Monster Truck al op de deur heeft staan:

Plaatje is klikbaar

:lol:

Maar heeft iemand informatie over dat permanente circuit in Groningen stad??

Ik woon en vaar in Gent.

Een kleine toelichting (naar het schijnt kennen de meeste Nederlanders maar twee plaatsen in België en dat zijn Antwerpen en onze Ardennen :D :D :D ):

Gent is de hoofdstad en toeristische trekpleister van Oost Vlaanderen :teacher:

Ik dank u voor uw aandacht.

Groetjes,

Droopy

Tja ik geloog uit mijn moeders buik, maar kan me vergissen. Kan ook zijn dat ik van de melk boer afkomstig ben, of dat de ooievaar mij gebracht heeft. :D

Voorlopig zit ik nog onder gedoken in het vriendelijke pistorestische dorpje Baarn, maar ivm omstandig heden zal dat binnekort wel veranderen naar een ander in de buurt gelegen plaatsje. :wink:

Back