Waar komen jullie toch vandaan

Corrien zei:
Ik zelf woonde t/m 31 dec in DE GROENE OASE VAN HET WESTLAND en ben zonder te verhuizen nu burger van midden-delfland. Hierover ben ik uitermate ontevreden!!! Gelukkig is het hiervandaan maar 1 uur rijden naar Antwerpen :lol: :lol:

ik ben nog steeds burger van "De Glazenstad"

Ik woon in het prachtige Goes in de (achtergelegen :lol: ) provincie Zeeland en laat mij autootjes uit bij ons in de buurt op een dood lopende asfalt weg en op zondag op parkeerplaatsen

oké ook ff bijvullen :wink:
Kom uit Marke (Kortrijk) in West-Vlaanderen, België dus.
Rijden doe ik vooral op parkings, miss binnenkort in de "kortrijkse racing club".
Vliegen doe ik in de club, AMCA in Komen (Houthem). :wink:

Een van de weinige Limburgers zie ik, woon en vlieg in Helden, (ligt tussen Heibloem en Koningslust)

Ik ben van Maasmechelen, Belgisch Limburg, dat is ook een uurtje rijden van antwerpen en sorry, maar als jullie antwerpenaren verstaanbaar noemen... :lol:
( no offence tegen de antwerpenaren :wink: )

Ik woon nu inmiddels drie jaar in Malmok. Dat is als je Aruba binnenkomt meteen linksaf :D

Jock

Sorry Gerard :) ,
Heb zelf de 'ellende' lang genoeg meegemaakt!

En het mooie is... door dit forum hoef ik (bijna) niks te missen 8)

Jock

Droopy'ke zei:
Ik woon en vaar in Gent.
Een kleine toelichting (naar het schijnt kennen de meeste Nederlanders maar twee plaatsen in België en dat zijn Antwerpen en onze Ardennen :D :D :D ):
Gent is de hoofdstad en toeristische trekpleister van Oost Vlaanderen :teacher:

Ik heb daar zelfs nog een vriendinnetje gehad! 8)

Ok dan... Ik kom uit het mooie brabant en wel redelijk dicht tegen de belgische grens. Als we op ons vliegveld iets verder door vliegen zitten we in Belgie. :wink:

Ik woon in Roosendaal en vlieg in het plaatsje Schijf. (vlak bij Nispen/Essen).
De vliegclub staat onderaan mijn berichtje.

ron van sommeren zei:
Woonachtig te Druten, in het land van Maas en Waal, tussen Tiel en Nijmegen.
Lid van RMVC Cumulus uit Winssen (nee, niet Winsum, dat ligt in Friesland).

Yo Ron,

Kan het niet nalaten om het te vermelden:
er ligt ook een Winsum in Groningen, de gemeente waar ik geboren en getogen ben.
En nog een opmerking waar ik waarschijnlijk trammelant over krijg: Friesland ligt toch over de grens? :lol: :cry: :roll: :wink: 8O :) :evil: :?:

Greetings,
Luit

Jeroen schreef:

Ik kom uit het mooie brabant en wel redelijk dicht tegen de belgische grens. Als we op ons vliegveld iets verder door vliegen zitten we in Belgie.

... en als je niet tijdig met je vliegtuigje rechtsomkeer maakt zit je zo in Frankrijk. :D :D . Ons landje is nu eenmaal niet groot hé :D

Groetjes,

Droopy

Ik kom zelf uit mijdrecht naast het rampen dorp wilnis :lol: :tank::help:

Of als je het dan nog niet weet tussen amsterdam en utrecht

aleen weet iemand mss een modelbouw club (auto) in een straal van 10 15 km??

mzzl 8)

waarom wonen er weinig in de krimenerwaard of dicht bij rotterdam en gouda ik wwonb zelf in lekkerkerk

Back