Waar kopen jullie je lipo accu's

• Topicstarter Topicstarter L U U K
  • Startdatum Startdatum
L

L U U K

Guest
Ik heb laatst een lipo accuutje besteld maar toen de accu aankwam zag ik dat er luchtbubbeltjes in een cel zaten. :evil:
Ik heb de leverancier gebelt en hij heeft me het geld voor de accu weer terug gegeven. :D

Maar nu is mijn vraag: Wie heeft er goede/slechte ervaringen met een winkel waar je je lipo accu hebt gekocht? (Het liefst in de buurt van Eindhoven)

Die luchtbubbeltjes hebben toch niks met de accu van doen ? dat zit gewoon in de folie die er omheen zit. Je kunt de accu bestellen bij eheli.nl of bij quartel bijvoorbeeld, ik weet geen winkel waar ze slechte verkopen.

aangezien lipo's niet doorzichtig zijn, lijkt het me moeilijk om te zien of er lucht in zit. Dit zal inderdaad wel onder het krimpkous zitten in plaats van in je accu. :oops: :wink:

Maar nu is mijn vraag: Wie heeft er goede/slechte ervaringen met een winkel waar je je lipo accu hebt gekocht? (Het liefst in de buurt van Eindhoven)
Aircraft-world (in japan :wink: )

www.hobbyin.nl heeft er ook enkele (waalwijk)
http://www.rctechnics.nl/

Ik heb alleen bij de bovenste ervaringen(goede!), maar zoals rhelie ook al schreef: kwaliteit is ongeveer overal hetzelfde. Sommige merken iets beter dan andere. Als je dat wilt weten kan je veel zoeken op dit forum.

Ik ook bij Aircraft World in japan dan specifiek de Etecs, erg goedkoop. Gebruik ik voor Ultimate, slowflyers, holiday, zeg maar eigenlijk alles tot zo'n 10A. En voor de hogere stromen de nieuwe ELE serie van RCtechnics, zeer leuk geprijst t.o.v. concurrerende merken.

Met beide shops zeer goede ervaringen en snelle afhandeling.

Back