waar new era onderdelen kopen in nederland?

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Guest, 20 aug 2004.

  1. Guest

    Guest Guest

    hallo,

    kent er iemand een winkel in nederland, duitsland of belgië die new era onderdelen verkoopt?

    alvast bedankt :)
     
  2. RayxM

    RayxM

    Lid geworden:
    3 jun 2004
    Berichten:
    108
    Bij RCfun in blaricum verkopen ze volgens mij New Era op bestelling.
    Hij heeft in ieder geval een New Era Wheeliebar voor een Savage in de vitrine liggen. Misschien eens bellen of ze kunnen regelen wat jij zoekt?

    Grtz Ray
     
  3. xraycer

    xraycer Guest

    rc-pitstop zoetermeer! Ze hebben hem vaak op voorraad aar ik zou tog eerst even bellen. Nummer staat op de site: www.rc-pitstop.nl
     
  4. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    wat voor Era onderdelen zoek je precies, aangezien Xraycer me voor was, met het noemen van pitstop kan ik je wel aanduiden, dat pitstop o.a. de chopper heeft staan, de dragster, en verscheidene onderdelen, ook kunnen ze alls bestellen.

    Groet Robo
     
  5. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Is het niet goedkoper om het dan zelf te bestellen?
     
  6. multiplex

    multiplex Guest

  7. Guest

    Guest Guest

    bedankt voor de reacties :)
    ik heb een mail gestuurd naar rc-pitstop in zoetermeer en ze zeiden dat ze die onderdelen altijd kunnen bestellen.
    ik zocht alu hop ups voor mijn nitro mt2 en new era maakt die.

    maar ik keek net op die duitse site (www.gpracing.de) die multiplex had gepost, maar wat is nu goedkoper? als ik het bestel in nederland dan betaal ik altijd 10 euro verzendkosten (ik woon in belgie).
    als ik het dan in duitsland bestel zullen de verzendkosten wel meer zijn, of niet?
     
  8. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    als ik mijn accu's bestel in duitsland komt er 15 euro verzendkosten bij....

    Groet Robo
     
  9. Guest

    Guest Guest

    in duitsland is er op de modelbouw ook maar 5% btw, en in nederland en in belgie is dat ongeveer 20%, dus bestel ik het maar beter in duitsland.

    bedankt :D
    greetz, sander
     
  10. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Waarom niet direct bij New Era zelf bestellen? Is het waarschijnlijk nog goedkoper dan in Duitsland...

    Wat de verzendkosten zijn kan je altijd ff vragen...
     
  11. Guest

    Guest Guest

    @ mari: ik heb het hier en daar nagevraagd en ze zeggen dat de totale prijs (invoerrechten, btw en verzendkosten) nog altijd hoger is in amerika dan als in duitsland.

    greetzz, sander
     
  12. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Als het inderdaad duurder is, dan in Duitsland bestellen... Mijn ervaringen zijn anders, maar je kan natuurlijk een zaak gevonden hebben die de spullen voor een leuke prijs hierheen weet te halen...

    Ben zelf ook geintresseerd in New Era spullen, maar dan voor mijn Genesis...
     

Deel Deze Pagina