Waar pico-jet nog te koop?

Ik ben na een jaar of 5 gestopt te zijn,{kids}weer bezig met het modelvliegen op te pakken.

Ik heb toendertijd veel plezier gehad van de multiplex pico jet en ben op zoek naar dit model.

Wordt deze nog geleverd en zoja waar kan ik deze bestellen.

Ik vlieg nog steeds met de oude maar die is aan vervanging toe.

Ik weet dat er al veel opvolgers voor dit toestel zijn maar ben specifiek naar dit toestel op zoek.

Thnx.

deze wordt al geruime tijd niet meer gemaakt, en zul je ook niet zo snel meer vinden. Zelfs niet 2dehands....

ik heb toevallig wel dit model, maar ook maar puur omdat een maat het al HEEEEEEL lang vloog ;P

Die Pico is toch wel een beetje achterhaald vind ik er zijn zoveel leukere modelen te koop de Funjet is zeker een veel betere vervanger ervoor of de Nostalgie moet je aanspreken maar anders zou ik zeggen koop wat anders

Die Pico is toch wel een beetje achterhaald vind ik er zijn zoveel leukere modelen te koop de Funjet is zeker een veel betere vervanger ervoor of de Nostalgie moet je aanspreken maar anders zou ik zeggen koop wat anders

Ik ben het er niet helemaal mee eens. Of je moet ook het vlieggedrag van de Picojet omschrijven als nostalgie, hij vliegt toch echt ander als de "opvolgers". Idd, de Funjet is super, en er zijn vele anderen die anders vliegen. Maar "beter", volgens mij kan je dat niet zo stellen.
De Picojet is stabiel in super langzaamvlucht, en wil daarbij toch nog wel vlot. Hij is ook aanmerkelijk vergevingsgezinder als een Funjet!

Vriendelijke groeten,
Aldert

Back