waar rijden in eindhoven/veldhoven ?

@ nitro maniac, als ik t zo bekijk op google maps bedoelt je t welschappad toch?
Je kan ook via de ploegstraat en t industrieterrein omrijden zoals ik t bekijk.

Jep, dat lijkt mij ook!

Gewoon wel die 1e brug pakken en dan 'De Maas' helemaal afrijden totdat je langs het spoor zit en dan recht, denk ik!

Tot vanmiddag!

Gr.
Nard

Heb net ook ff op maps gereden en het is idd "de maas" afrijden. Einde rechts en dan kom je op de ploegstraat.
Je kan ook over t water meteen rechts over t fietspad wat later overgaat in een zandpad.
14.00 uur mooie tijd!
Tot straks

Ik heb me ook zeker vermaakt!

Ik heb nog een klein filmpje en Pristaa heeft nog een aantal foto's volgens mij!

Ik zal t filmpje binnekort ff uploaden!

ik wil ook wel een keer mee rijden. Alleen mijn Savage is kaduuk na vijf jaar stilstand is de nitro motor niet meer optimaal hij rijdt eventjes en dan kapt hij er mee. Ben nu bezig met elektro ombouwen de motor heb ik al binnen alleen de rest nog niet. De conversie set bestaat niet meer maar verspaget is hem aan het samenstellen voor mij. zal binnenkort wel binnen zijn.

Hey manne, we gaan morgen rijden met vier man in oss.
Als jullie zin en tijd hebben.....

Grafdonken bedrijven terrein, vanaf de a50 afslag oss nemen onder het viaduct door aan de linker zijde. See ya

Helaas geen tijd, zou graag komen, maar de vriendin is jarig ;).

Have Fun!

gr.
Nard

Hey manne, we gaan morgen rijden met vier man in oss.
Als jullie zin en tijd hebben.....

Grafdonken bedrijven terrein, vanaf de a50 afslag oss nemen onder het viaduct door aan de linker zijde. See ya

he mannen,

(goede) Vrijdag ergens gaan gassen?

Of zijn jullie niet vrij?

Groeten Bas

Ik zal eens kijken, maar ik ga misschien die vrijdag een weekendje naar Zeeland dus dan wordt er wel gegast, maar op het strand en dat lijkt me een beetje verweg, maar van mij mag je komen ;)!

gr.
Nard

Back