waar rijden met nitro wagens

• Topicstarter Topicstarter seppe007
  • Startdatum Startdatum
Misschien moet je hier eerst maar eens even rondkijken voordat je zulke vragen stelt.
Zo wie zo, waar, in Nederland, belgie ....., Amsterdam Groningen.

Je kunt hier op het forum bijna alles terug vinden succes

zal is zoeken maar ben ni thuis op zo site en ik zoek in belgie woon zelf in vlaams brabant en zijn met 5 man die rijden en niks vinden in kampenhout mag je ni met nitro rijden

Het is ook handig als je vermeldt met wélke auto's je rijdt; off-road of on-road? Ik weet in elk geval dat er in Belgïe maar weinig aanbod is aan nitro off-road parcours. Voor on-road weet ik er toevallig eentje liggen in Houthalen, maar dat is voor jou sowieso wat uit de richting neem ik aan?
(Ps: let eens op je schrijfstijl; je berichten zijn nogal moeilijk leesbaar zonder hoofdletters, komma's en punten... :))

EDIT: Ik lees net dat je op zoek bent naar parcours voor off-road; in dat geval ben je sowieso vrij beperkt in je keuze lijkt mij. Misschien is de truggycup in Nederland wat voor je? Maar dan moet je natuurlijk al vaak op verplaatsing willen gaan en in competitief verband willen rijden.

is er niet eens site waar je je plaatsnaam intikt en dan dat hij in de buurt fijne parkeerplaatsen aangeeft en grote rechte stukken:D
dat zou handig zijn:p

Bij een modelbouwzaak is er toch meestal een?

volgens mij toch.

Hoe kom je daar bij? Dat is zelf eerder een uitzondering dan de regel.

ik rij gewoon thuis off road

dan midden in het weiland

Laatst bewerkt door een moderator:
waar rijden

ik in de gymzaal van een bejaardentehuis.
Binnen 5 seconden heb ik rijk voor me alleen lol.
probeer het en zie dat het werkt

Als je de startpost eens had gelezen, had je gemerkt dat de topicstarter op zoek is naar plaatsen om met nitro's te rijden. Niet echt ideaal om mee in de buurt van een bejaardentehuis te gaan rijden dus. ;)

(Ik neem aan dat jij dezelfde Blackie bent die hier een tijdje geleden werd gebanned overigens?)

Back