Hallo iedereen ik ben nieuw hier. Ik heb voor mijn zoon een helicopter gekocht en wil hem testen maar dat ding rammelt aan alle kanten hie krijg ik hem stabiel. Heb wel wat gelezen over balancing enzo maar dat lukt me niet. Wie kan ons helpen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste ik kom hier op terug zodat jullie wat meer info hebben is trouwens een rotor geen dubbele. Het merk esky zal fotos maken. Heb deze 2e hands gekocht zgan. Allen bij de test vlucht klapperd mjjn hele onderstel dus durf niet op te stijgen.Om te beginnen: niet 1 heli is hetzelfde.
al heb je er 2 van hetzelfde type, iedereen bouwt zijn heli een tik anders.
andere electronica, andere instellingen.
dan heb je ook nog het vervelende punt dat er nogal wat verschillende typen RC heli's bestaan.
Ik vermoed vanuit je verhaal dat je een dubbelrotor hebt? 1 met twee rotors boven elkaar, staart werkt meestal niet?
Lees ook dit verhaal "ff" door, daar staat veel over heli''s, techniek, en hoe in te stellen.
http://www.modelbouwforum.nl/threads/algemene-technische-kennis-faq.160372/
na hoofdstuk 1 kun je waarschijnlijk al heel wat vragen van ons gericht beantwoorden ;-)
of zet even een linkje neer met welke heli je hebt.