Waar te koop??

• Topicstarter Topicstarter michaeldunurste
  • Startdatum Startdatum
M

michaeldunurste

Guest
hey mensen, ik besef dat dit mn eerste bericht is hier, en ik me niet al te netjes heb voorgestelt.
ben michael uit heeze, en op zoek naar een nitro autotje.
ik was eigenlijk niet van plan om iets op dit forum te zetten, maar na (veel) te lang zoeken op google, heb ik nog steeds geen winkel gevonden in de buurt van eindhoven waar ze nitro auto's verkopen.
ik hoop dat ik hiermee geholpen wordt.
ik zou graag vandaag al op pad gaan om er een te kopen, dus als iemand winkels weet, hoor ik het graag.
alvast bedankt, michael.

hey mensen, ik besef dat dit mn eerste bericht is hier, en ik me niet al te netjes heb voorgestelt.
ben michael uit heeze, en op zoek naar een nitro autotje.
ik was eigenlijk niet van plan om iets op dit forum te zetten, maar na (veel) te lang zoeken op google, heb ik nog steeds geen winkel gevonden in de buurt van eindhoven waar ze nitro auto's verkopen.
ik hoop dat ik hiermee geholpen wordt.
ik zou graag vandaag al op pad gaan om er een te kopen, dus als iemand winkels weet, hoor ik het graag.
alvast bedankt, michael.

Verspaget Modelbouw Eindhoven: R/C Auto's

hopla

bedankt, maar ik zoek eigenlijk een winkel waar ik binnen kan lopen.
aangezien ik er nog zeer weinig van weet, (ben wel zeer bekent met gewone auto, en brommer motors) zodat ik ook nog enkele vragen kan stellen.
maargoed, toch bedankt.

bedankt, maar ik zoek eigenlijk een winkel waar ik binnen kan lopen.
aangezien ik er nog zeer weinig van weet, (ben wel zeer bekent met gewone auto, en brommer motors) zodat ik ook nog enkele vragen kan stellen.
maargoed, toch bedankt.

dit is gewoon een winkel kun je gewoon binnen lopen en vragen stellen:
www.verspaget.nl

Adres:
Verspaget Modelbouw Eindhoven

Strijpsestraat 9,
5616 GK Eindhoven
Tel: (040) 2511076
E-mail: info@verspaget.

ik had alleen even de link van het auto gedeelte gestuurd,

bedankt mensen, ben vanmiddag bij verspaget geweest.
heb nu n mooie gekocht (vind ik zelf:))
bedankt!

bedankt mensen, ben vanmiddag bij verspaget geweest.
heb nu n mooie gekocht (vind ik zelf:))
bedankt!

mooi! dacht ik toch dat ik de verkeerde info had gegeven maar dat is dus niet zo :P

foto'tje ?

(tip : er zijn volgensmij best veel mensen uit eindhoven die rijden met rc auto's miss kun je met een ervaren iemand afspreken die kan je vele info geven)

hey mensen, ik zal een foto plaatsten als ik het kabeltje van mn telefoon weer gevonden heb:)
maar verwacht er niet al te veel van, want het is niet een model van zeer veel eurotjes (200nogwat)
iig een aston martin dbrs kap.
alleen het starten wil nog niet lukken, dus denk dat ik vanavond even langs die man van de zaak ga, de trekstarter gaat ongelovelijk stroef.
magoed, als hij het doet horen jullie het.
grt

Geen meningen over winkels aub. Winkelbesprekingen zijn niet toegestaan. (post even aangepast zodat draadje open blijft)

hey mensen, ik zal een foto plaatsten als ik het kabeltje van mn telefoon weer gevonden heb:)
maar verwacht er niet al te veel van, want het is niet een model van zeer veel eurotjes (200nogwat)
iig een aston martin dbrs kap.
alleen het starten wil nog niet lukken, dus denk dat ik vanavond even langs die man van de zaak ga, de trekstarter gaat ongelovelijk stroef.
magoed, als hij het doet horen jullie het.
grt

Allereerst welkom en gefeliciteerd met je aankoop ;). Het is zeker een Kyosho fazer?
ik denk niet dat het aan je trekstarter ligt, maar aan je motortje ;). het is namelijk normaal dat wanneer hij nieuw is, hij heel veel "klemming"/compressie heeft. daardoor wordt het starten aan het begin wat moeilijk ;). Het is vaak aan te raden om het blokje eerst te verwarmen met een Föhn, dan start hij vaak wat makkelijker ;).

Hoop dat "die van van de zaak" hetzelfde zegt als ik doe ;).

veel plezier en succes er mee ;)

Groeten,

Ruben

klemming is er altijd bij een nieuwe motor maar bij de fazer zit de oorzaak eerder in het verzopen zijn van de motor

Back