waar varen jullie met dit mooie weer?

Aaah dus zo zit dat bij laagraven! Nooit gedacht dat het niet van de gemeente is! Maarja nu maar weer :ontopic:

Nu ga jij beweren dat ik daar vaar ?:razz:, was meer bedoelt dat ik daar regematig rij met de 1/8 electro , meestal op zaterdag, laat staan dat ik daar dan politie zie , omdat ik vaak toch wel een uur of vier bezig ben.Zeker ook met vliegeren .
Maar de bordjes die aangeven wat wel of niet mag , in de breedste zin van het woord, heb ik daar nog niet gezien , en ik denk de "wildvaarders " ook niet ,dus laat staan een bekeuring ( is geen mierenneukerij of iets ) , geef alleen aan dat daar ook op zaterdag wel eens wordt gevaren ..
Maar ik snap de intentie van de goedkeuring van de eigennaar , en lidmaatschap ;)

Sorry voor het :offtopic:

Nee dat beweer ik nergens. Dat "je" in mijn post mag je lezen als "jullie" net wie zich aangesproken voelt..
Regels hoeven trouwens niet altijd op bordjes te staan..

In Hellevoetsluis , een vijver in het kooisteebos

full

MVG Peet

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk stukkie! Met welke boot?

Een Thunder Tiger Bandit F1 obl .
Een Arpro 700 .
Binnenkort een Hydro Marine Bleubird .
En last but not least een zelfbouw hydroplane , dit zal wel na de zomer worden , want mijn vrouw heeft een lijst met klusjes in mijn hobby hok gelegd en op dat lijstje staat geen hydro.:rolleyes:

Oja nog wat zelfbouw airbootjes naar ontwerp van Lex Verkuijl .

MVG Peet

full
wel een mooie vaar stek redelijk groot maar denk als ik met mijn outrage van 1,35m aan kom zetten dat de vaarplek snel te klein is
full

@ Verschuuren

Actie foto's heb ik niet .

dit wel ,

De Bandit , gevaren door mijn zoon , toen 8

De Arpro , met Steve , een vriend van mij , aan de knoppen

Een van de airbootjes ,

En de bluebird , vandaag voor de eerste keer in het water .
Zoonlief aan het "roer" .

MVG Peet

ziet er goed uit die filmpjes ik ben zelf niet echt in to electro maar ben nu een hydro aan het bouwen op electro dus ben benieuwd hoe die vaart

maar ben nu een hydro aan het bouwen

Tja dit soort opmerkingen vraagt om foto's :rolleyes: .

Ik ben trouwens nog wat vergeten .

De Moonraker van Graupner , een project wat een collega van mij is gestart , nooit heeft afgemaakt en aan mij gegeven .
Het zal nog wel even duren voor deze vaart.

full

MVG Peet

Tja dit soort opmerkingen vraagt om foto's :rolleyes: .

Ik ben trouwens nog wat vergeten .

De Moonraker van Graupner , een project wat een collega van mij is gestart , nooit heeft afgemaakt en aan mij gegeven .
Het zal nog wel even duren voor deze vaart.

full

MVG Peet

ik zal snel fotos er op knallen ben ook een fairmount alpine aan het bouwen van kaeton wel te verstaan

gr yoeri

RC-Boten in Drenthe

Hoi,
Heb me jaren bezig gehouden met RC Auto's heb er nu nog wel 4 staan.
Maar vorig jaar een Academy Triton nieuw en ongebouwd gekocht, dit om gewoon te kijken of het wat was,om te gaan varen. Boten vond ik altijd al wel mooi, en dan alleen eigenlijk snelle boten.:cool:

Was niet de bedoeling maar heb dus zeeeer geschikt een Benzine boot kunnen kopen,
deze is gewoon nog Nieuw (1Tankje gedraaid) Dus daar ben ik nu veel mee bezig.
Ik vaar dan ook op dit moment veel bij de Kibbekoele dicht bij Schoonoord Drenthe.
Motor moet nog inlopen, dus ideaal om dat het daar niet diep is. Zeg maar.:)
Merk: Navicraft Outrage 26cc
331pqp3.jpg

Helaas is hier na mijn weten weinig te doen op dit gebied. Vliegclubs wel veel.
35jlbaq.jpg

In laten lopen en afstellen van de motor. Nog 2 tankjes en dan zal het goed gaan.
29z6exc.jpg

Super boot zo met die Lengte van 1m28 lang.

Nou mochten er toch mensen hier in de buurt bezig zijn met boten, laat het dan even weten. Misschien leuk om dan eens af te spreken.:cool:
Groet,

Dennis
Klazienaveen.

Zie mijn Topic : biezels-powerboat-26cc

plattegrond_wollebrand.jpg

De Wollebrand in het Westland...
Meestal bij het strandje anders 1 van de sloten die in de buurt liggen.

Verzonden vanaf Tam-Tam V1.2.5

jullie varen in de tolberg vijver toch? op welke dagen varen jullie nogmeer want op donderdag avond kan ik eig nooit varen jullie deze zondag of zaterdag ook toevallig

gr yoeri

Back