Waar zijn de winkels?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kan ik winkels vinden met RC speedboot materialen.
En dan geen Conrad en Quartel maar winkels waar ze je tips kunnen geven en echt weten wat goed en niet goed is.

Dus kom maar op met de linkjes :)

Voor echt advies kan je beter op de Duitse en Amerikaanse fora's gaan kijken.
Daar varen ze echt hard, en varen zonder onnodige dure spullen.

voor materialen kan je veel beter op Ebay.com terecht, daar vragen ze ong. de helft voor wat ze hier vragen.
En de kwaliteit is hetzelfde of net zo goed.

John

Ha John,

in mijn tijdperk gaat het nog prima, anders zou ik het natuurlijk niet aanraden :) Ik vind het dan ook erg jammer dat sommige mensen denken het mij om het 'elleboog plezier' gaat..

Tijden veranderen, maar in mijn ogen is 2 brothers gewoon de winkel waar je heen moet gaan om advies te krijgen.

En om Arnold zijn advies maar aan te nemen, gaan we verder met het topic van fonziebear.
Anders zitten we straks weer in de wel-niet discussie over 2 bro's en internetshops :D

Jurriaan

[mod]
Heren,

Als ik dit zo lees lijkt het heel sterk op een winkelbespreking en jullie weten dat dit niet is toegestaan. Peet heeft al gereageerd maar blijkbaar is dat voor sommige mensen niet genoeg. Stop er aub mee.

En nee, Peet heeft mij niet gevraagd hier ook even te reageren, ik had het heel normaal gevonden als hij hier echt de bezem door gehaald had. Dat is ook de enige reden dat ik het nog niet gedaan heb.

Blijf even ontopic en hou het leuk...

Martin[/mod]

[mod]
Oke, genoeg is genoeg. Blijkbaar kan het niet gewoon dus is de bezem even gehanteerd. Jammer maar helaas.
Martin[/mod]

Juist om wat hier nu weer gebeurt wil ik dus geen winkelbesprekingen op het forum..

Zoek je een winkel, zie dan modelbouwwinkels.nl , daar staat een mooi overzichtje.

Robert

Zoals ik ook Blurp al via PB heb aangegeven, ruim die shit dan op.
Eén keer een winkel noemen lijkt me meer dan voldoende, 6x gaat verdacht veel op vriendjespolitiek lijken.

[mod]Ik heb geen pb van jou gehad maar ik zie dat je het niet kan laten om toch lekker door te gaan met antwoorden waar de topicstarter niets aan heeft. Je hebt zelf de keuze om wel of niet te reageren.
Topic gaat bij deze op slot.
Martin[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back