Waar zijn mn foto's ??!!?? :-(

Robert,

Mocht je hulp nodig hebben, laat het even horen.

Ik heb tijd genoeg, dus als ik iets kan doen om dit fantastische forum te helpen dan doe ik dat graag!

Groet,
Theo

Ik verzoek zowieso iedereen die nog foto's heeft van/voor zijn bouwverslagen en zijn of haar foto's/bouwverslag met rode kruisjes ziet, mij deze foto's te sturen.. (oh je, wat haal ik me op de hals) , ik zal deze foto's dan op DEZE server plaatsen zodat ze weer beschikbaar komen in het betreffende topic..

geweldig, heb je een emailadres ofzo waar ik ze naartoe kan sturen?

Cor

Geweldig Robert.
Bedankt voor de openheid van zaken.
Wist wel dat er iets goed fout zat.

Maar 71mb foto's versturen gaat wat moeilijk.(beech verslag)
Maar komt wel goed.

Groeten Han. (HanDeBouwer)

Het is slechts een idee en ik besef dat het wat lastig ligt qua copyright e.d. maar het leek me opzich geen onaardig idee:

Is het niet mogelijk om alle foto's die niet vanaf het foto.modelbouwforum.nl domein worden gelinkt automatisch te kopieren naar een soort 'algemene map' op deze server en daarna de door de gebruiker ingevoerde link te vervangen door een naar die kopie? Dit zou automatisch gedaan kunnen worden door het script achter de knop 'Reactie versturen'.

Het lost het huidige probleem van de al verdwenen foto's natuurlijk niet op maar misschien in de toekomst wel voor de verdwijnende externe foto's.

Just my 2 cents...

Mark

@Han, moeten we even kijken hoe ik dat doe... Ik maak zelf gebruik van dropbox(.com) om grote bestanden uit te wisselen... kunnen we dat toepassen?

Even een tip voor wie z'n foto's opnieuw wil aanbieden maar niet meer precies weet welke dat allemaal waren:

Als je zoekt op "userpics/99999" (waarbij 99999 je eigen userpic nummertje is), dan vind je alle topics waar één of meer van je foto's stonden. Nu kun je per topic opnieuw op "userpics/99999" met "zoeken in deze discussie". Dan vind je alle afzonderlijke postings waar je foto's stonden. Je kunt dan op die foto's (rode kruisjes) klikken met de rechtermuistoets en dan zie je bij 'eigenschappen' hoe de foto heette.

Zo voorkom je ook dat je allerlei foto's naar Robert gaat sturen die er helemaal nooit gestaan hebben

Dirk

Laatst bewerkt:
Je kunt trouwens via google-afbeeldingen ook zoeken op die string + modelbouwforum, dan kun je een aantal foto's (maar lang niet allemaal) nog terugzien

Dat zijn helaas allemaal thumbnails.

@ Robert,

Is een optie dat ik ze op CD naar je toe stuur? Kan ik eerst op mijn gemak de foto's opzoeken en vergelijken qua naam.

mijn foto,s van de piper j3 L4 waren ook voor n groot gedeelte weg :sad:maar ik heb ze ondertussen opnieuw geplaatst:yes: was wel n werkje:yes: maar ze staan er weer keurig op probleem hopelijk opgelost:yes:hopelijk blijven ze nu staan!!

mvgr johan snijders

Back