Waarmee heb jij vandaag gevaren? (RC dan wel te verstaan... ;-) )

@marting: Jammer, misschien dat er op Marktplaats nog eens iets te vinden is. De oranje hou ik, maar de bruine gaat waarschijnlijk weg als de oranje opgeknapt is.

Jasper

geweldig :rolleyes:

tapatalk reclame.jpg

het lijkt ook wel te zijn vertraagd

verzonden van uit mijn luie zetel ,home pc,8 T HD, windows 7 ,google chrome ,avg antivirus free ,download speed 94.95 ,upload 11.3, latency 21 Ms

nee waarom zou ik Harm willen stangen ???
ik geef een grote hint aan iemand anders maar of de euro gaat vallen ???

verzonden van uit mijn luie zetel ,home pc,8 T HD, windows 7 ,google chrome ,avg antivirus free ,download speed 94.95 ,upload 11.3, latency 21 Ms

ik heb gevaren met de kriek vandaag en der moet nog een 100 gr lood bij denk ik
dan de skip aan het opspuiten anders blijft Hein me koeioneren LOL
en ja hein hij krijgt eindelijk die alu afdekkingen gespoten voor aan op de boeg en dat rode luik komt er ook op
het zat er reeds op hoor maar niet zichtbaar dus nu rood gespoten
nu nog de onderkant aan pakken en dan is hij klaar voor denhelder
den 23 zijn achterste duikroeren nu een beetje schuren en plamuren dan kunnen die ook terug in de lak
en dan heb ik nog wel wat om aan te werken want ik wil den Cyclops zo glad als een spiegel hebben dus veel spuitplamuur en schuren in het nat
dan hopelijk vandaag de ingewanden der nog in kunnen monteren en dan kan die vrijdag ook mee
al zullen de steunen niet klaar zijn want ik moet proberen inox te lassen en dat is ???? niet te doen
ik kan het niet anders oplossen en das het probleem
gr raf

Hangt helemaal af van hoe goed je kunt lassen: mijn vliegmakker is lasser en had weinig moeite een brandstoftankje te lassen uit 0.8 mm Inox.
Maar ik zou persoonlijk ook gaan voor zilversolderen, geen risico dat je een "oepsie" hebt....

een pootje is reeds overleden LOL
dus nu effe niet meer klooien met dat ding en eerst een oplossing zoeken
misschien dat het bedrijf hier in de buurt het voor een prijsje wel wil doen

gr raf

Vandaag de laatste hand gelegd aan K.N.Z.H.R.M. Cornelia Clasiena. De laatste hand bestond uit het aanmonsteren van twee bemanningsleden. Ze lijken een beetje op Statler & Waldorf:
full

full

full

Het complete bouwverslag staat binnenkort in de MbA.

Laatst bewerkt:
Back