Waarom geen subforums :?:

WV

verslagschrijvers
Waarom is dit forum niet verdeeld in subforums vliegen, varen, rijden bv?
Lijkt mij veel overzichtelijker.

Het zou ook aardig zijn als er een draad was met daadwerkelijk tekeningen, liever nog dan links, het aantal links die niet meer oproepbaar zijn of gewoon niet meer bestaan is enorm op het forum

gevraagd of aangeboden in het onderwerp schijven zou ook handig zijn

Maarja wie ben ik :roll: misschien bestaat dat al.

Wheely zei:
Het zou ook aardig zijn als er een draad was met daadwerkelijk tekeningen, liever nog dan links, het aantal links die niet meer oproepbaar zijn of gewoon niet meer bestaan is enorm op het forum

helaas is dat alleen op te lossen als de tekeningen door het forum gehost worden, en dus ook het forum opdraait voor alle kosten mbt dataverkeer.

als er remote gelinked word verdwijnen er inderdaad regelmatig plaatjes, helaas, niks aan te doen.

Nee, ik bedoel onder het subforum tekeningen.
Dus tekeningen van vliegtuigen, tekeningen van boten enz., net zoals dat bij het "te koop" forum is gebeurd.

Is als eens vaker voorgesteld, toen ze dit bij verkoop wel hebben gedaan. Zou wel wat makelijker zijn.
Maar vaak is het ook zo dat de persoon die een post aanmaakt meer info in de titel kan zetten. Dat zou het ook al veel duidelijker maken.

Om nog even terug te komen op het zelf hosten van de tekeningen, daar heb ik geen moeite mee, maar... de copyrights... daar gaat het vaak om. Een link naar een tekening is geen probleem, maar de tekening zelf hosten is vaak een schending van het copyright.

Robert

Back