Tom!
Ben je wel eens op La Ferté gweest? Wauw! 8O
(Je woont natuurlijk ook wel een heeeeeeeel stuk dichterbij . . . !)
Ik ken uit 'de bladen' foto-reportages van verschillende shows . . . Erg mooi!
Maar, let op! :teacher:
(Tom, ik zie jou er niet voor aan, maar je roert het punt zijdelings aan).
Attentie attentie! Aan allen!
Mijn advies: begin, maar dan ook
NOOIT, aan een modelbouw-vliegtuigproject, met als enige reden om daarmee indruk te maken, als je er mee op het veld komt.
Want.
Als ze je een aardige vent vinden, dan vinden ze dat als je met een 'Hummel' naar het veld komt (ik noem maar wat), EN als je met een weet ik wat voor (tien?) duizenden euro's duur super schaalmodel met meerdere turbines komt.
En als je een l*l ben (of, als ze jou een l*l vinden): maak je geen illusie, maakt niet uit waar je mee op het veld komt: ze zullen je nog steeds een z*k vinden. :fuckyou2:
Ik zou zeggen: kies alleen die dingen / kisten / projecten, waar je ZELF blij van wordt!
De 'buitenwacht' (leden / bekenden etc.): onbelangrijk. Het gaat om de bevrediging die jouw vliegtuigen
jou geven.
(Als binnenkort (dit weekend?

) mijn Cessna Birddog weer het luchtruim kiest (barsten en scheuren, vlekken op de ruitjes, van alles, niet te dichtbij meer komen :nooo: . . .), dan geniet IK van het vliegbeeld

, dat 'ie het zo mooi doet

(ondanks dat ik hem zo ongeveer 'from scratch' gebouwd heb (terzijde: dan heb je toch wel even een heel andere band met je model, dan wanneer het een (A)RTF ding is

)), van het feit dat ik per lading wel een half uur kan vliegen

(rustig laag rondjes vliegen), etc. etc.
(Bijna) Niemand kijkt er (meer) naar :? (behalve een enkeling, die ook vindt dat het inderdaad wel een apart, aardig ding is).
(Ik denk dat RBC een hoop Birddog's gaat verkopen . . . ).
Nou ja, kortom, het punt zal wel duidelijk zijn. :roll:
Vader heeft gezegd. :wink:
Wie reageert?
jan