sorry ik was aan t rondneuzen online voor laders en kwam een artikel tegen over een hele zware en 200+ dure lader, terwijl ik door de eerste paar reacties heen lees staat daar ineens dit:
"good unit…. but so expensive….. my computer server power supply gives me 45 amps @ 12.3 volts = 550 watts ; but only cost $45.00 shipped to my door So, I charge my 6S 5300's at 2C in 26 minutes."
errrr lol kan dit? en hoe? aangezien ik nog een ongebruikte verse 750watt PC voeding heb liggen ooit eens van plan te gebruiken voor een game pc, maar tis toch een kleinere kast geworden waardoor deze niet paste
het is een zeer goed merk dus stabiele voltages etc.
is het de moeite waard om daarmee aan de slag te gaan?
voor/na-delen aangezien t andere probleem was dat ik graag 1x
mn nieuwe 3S wilde laden zodat ik morgen toch zou kunnen vliegen
thnx in advance!
BTW ik heb een goede multimeter, ben handig en kan leuk solderen
dus als deze eigenschappen/benodigheden voldoende zijn... MOOI
"good unit…. but so expensive….. my computer server power supply gives me 45 amps @ 12.3 volts = 550 watts ; but only cost $45.00 shipped to my door So, I charge my 6S 5300's at 2C in 26 minutes."
errrr lol kan dit? en hoe? aangezien ik nog een ongebruikte verse 750watt PC voeding heb liggen ooit eens van plan te gebruiken voor een game pc, maar tis toch een kleinere kast geworden waardoor deze niet paste
het is een zeer goed merk dus stabiele voltages etc.
is het de moeite waard om daarmee aan de slag te gaan?
voor/na-delen aangezien t andere probleem was dat ik graag 1x
mn nieuwe 3S wilde laden zodat ik morgen toch zou kunnen vliegen
thnx in advance!

BTW ik heb een goede multimeter, ben handig en kan leuk solderen
dus als deze eigenschappen/benodigheden voldoende zijn... MOOI