Walkera 4g6s

Laatst bewerkt:
Zie je, het gaat,
trouwens op internet vind je info over Walkera WK2602 zender of PDF manual,
een heeft eens geschreven over beginnen vliegen,

...vandag een hops gedaan, dan 2, dan iets langer in de lucht, en dan noch iets, en als je langer dan 30 sec. in de lucht kan blijven, heb je gewonnen, als je 30 sec. kan, kan je ook 30 min. !

suc6 verder,
Uwe

Zie je, het gaat,
trouwens op internet vind je info over Walkera WK2602 zender of PDF manual,
een heeft eens geschreven over beginnen vliegen,

...vandag een hops gedaan, dan 2, dan iets langer in de lucht, en dan noch iets, en als je langer dan 30 sec. in de lucht kan blijven, heb je gewonnen, als je 30 sec. kan, kan je ook 30 min. !

suc6 verder,
Uwe

als het droog is gaan we even buiten proberen binnen kan het niet zo goed
zeker niet om te oefenen...........

gister inderdaad even een klein stukje omhoog en leek erop redelijk te gaan.

ik heb veel op internet gezocht,inderdaad veel info over de zender te vinden maar geen instellingen.

elke keer probeer ik wat met gyro en rudder wat te spelen

Jammer dat jij niet kortbij woont.
Had je graag willen helpen en je heli goed vliegend zien te krijgen.
Het is geen atoomtheorie, maar wel belangrijk dat er goed gelet wordt op een aantal zaken.
En een heli kunnen vliegen en afstellen is wel heel andere koek dan een vliegtuig.Ha ha ha ha
Zelf vlieg ik met 2 stuks Walkera V120D02S Micro heli's en een Walkera M120D01 Micro heli.
Kan je zeggen, dat als je eenmaal van zulke gebakjes hebt geproeft je niet snel iets anders meer wil.
Ze bevallen mij zo goed dat ik er echt elke dag de nodige vluchtjes mee uitpers.
Sukses met je heli en ik hoop dat je haar snel goed vliegend krijgt.
Vr Gr D

En gaan...........zou ik zeggen.Ha ha ha ha
Zo'n Micro heli moet toch zekers goed vliegend krijgen te zijn.
En met de komende herfst/wintermaanden in het verschiet is zo'n goed vliegende Micro CP heli een heerlijkheid om mee te fladderen binnen.
Desnoods alleen maar hooveren ( Tail In/Side In en Nose In) en dan komend voorjaar op de mooie dagen lekker ermee buiten vliegen om de vlieg-skills uit te breiden en haar rond te laten gaan op een mooi grasveld wat zich ervoor leent.
Dat is echt genieten puur sang.
Vr Gr D

Back